کد خبر : 1645803 | 04 آبان 1398 ساعت 13:15 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی لستر، گزینه ایده‌آل جانشینی گواردیولا

گری نویل اسطوره منچستریونایتد می‌گوید در صورت جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی، برندن راجرز، سرمربی لستر بهترین گزینه برای جانشینی او خواهد بود.

سرمربی لستر، گزینه ایده‌آل جانشینی گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی دیشب در هفته دهم لیگ برتر جزیره در خانه ساوتهمپتون با پیروزی مقتدرانه و تاریخی 9-0 مقابل این تیم موفق شد بیست امتیازی شده و با سبقت گرفتن از منچسترسیتی 19 امتیازی، در حالی که یک بازی بیشتر از شاگردان گواردیولا دارد از سیتی سبقت گرفته و موقتا در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار بگیرد.

 

1446407

 

برندن راجرز پیش از این سابقه دو بار قهرمانی در لیگ برتر اسکاتلند به عنوان سرمربی سلتیک را دارد. راجرز به عنوان سرمربی لیورپول هم به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نزدیک شده و توانسته سوانسی را به لیگ برتر برساند. راجرز همیشه به ارائه فوتبالی هجومی معروف بوده و در انگلیس هواداران زیادی دارد.

 

گری نویل، اسطوره منچستریونایتد در پایان پیروزی بزرگ شاگردان راجرز مقابل ساوتهمپتون او را یک مربی بی‌نظیر خواند و گفت در صورتی که در آینده دوران حضور گواردیولا در منچسترسیتی به پایان برسد، راجرز بهترین گزینه برای جانشینی او خواهد بود.

 

نویل در این باره گفت:" فقط به دستاوردهای راجرز در لیورپول و سلتیک نگاه کنید و کارهای او در لستر را ببینید! ما معمولا به دنبال مربی‌های خارجی‌ای هستیم که ارزش‌ها و فلسفه‌های خاص  خودشان را داشته باشند ولی راجرز به هر تیمی که می‌رود باعث پیشرفتش می‌شود و تیم هایش عالی فوتبال می‌کنند".

 

1446408

 

اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت:"زمانی که منچسترسیتی قصد داشت مربی‌اش را عوض کند و به دنبال استخدام پپ گواردیولا بود هیچ اسمی از راجرز به عنوان گزینه این پست در میان نبود. ولی چرا که نه؟ اگر به کارنامه فوتبالی او نگاه کنید می‌بینید که تیم هایش چقدر عالی بازی می‌کنند و بازیکن ها زیر نظر او چقدر پیشرفت می‌کنند. پس اگر راجرز امسال بتواند با لستر به جمع چهار تیم اول راه یابد و فصل را تمام کند، باید گزینه بهترین تیم های انگلیسی برای مربی‌گری‌شان باشد".

 

دیدگاه‌ها