کد خبر : 1645825 | 04 آبان 1398 ساعت 14:20 | 41.8K بازدید | 0 دیدگاه

خوان گاسپارت:

من با بارسا و با تانک پلیس به برنابئو رفتم!

رئیس سابق بارسلونا معتقد است که ال کلاسیکو باید امروز در نوکمپ برگزار می شد و تعویقش کار درستی نبوده است.

من با بارسا و با تانک پلیس به برنابئو رفتم!

به گزارش "ورزش سه"، قرار بود امروز در نوکمپ ال کلاسیکو بین بارسلونا و رئال مادرید برگزار شود ولی کمیته برگزاری بازی ها این بازی را به تعویق انداخت و 27 آذرماه شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

علت تعویق، اغتشاشات کاتالونیا پس از اعلام حکم نهایی سران جدایی طلب کاتالان است. شرایط امنیتی در شهر بارسلونا و دیگر مناطق کاتالونیا به گونه ای نبود که شرایط برای برگزاری ال کلاسیکو مهیا باشد.

 

 

1446430

 

 

خوان گاسپارت که سال ها نایب رئیس بارسا بود و بین سال های 2000 تا 2003 نیز ریاست باشگاه را برعهده داشت، در مورد تعویق ال کلاسیکو گفت:« با این قضیه مخالف بودم و معتقدم بازی نباید به تعویق می افتاد. درست است که اتفاقات اخیر از لحاظ توریستی به بارسلون ضربه زده است و خیلی ها سفرشان را به این شهر لغو کرده اند اما شرایط آنقدرها بد نبود که ال کلاسیکو به تعویق بیفتد.

زمانی من همراه بارسا و با تانک به برنابئو رفتم و یادم است ماموران مسلح جلوی ورزشگاه حضور داشتند تا مانع حمله هواداران رئال به ما شوند. در آن زمان هولیگانیسم بسیار بیشتر از حالا بود. اهمیت ال کلاسیکو را تازه کشف که نکرده ایم. این بازی همیشه چه در نوکمپ و چه در برنابئو حواشی و نیز خطرات خود را دارد. به نظر من بازی باید امروز برگزار می شد.»

دیدگاه‌ها