کد خبر : 1645885 | 04 آبان 1398 ساعت 18:29 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

کیانی و کومان نبودند؛ قلعه‌نویی به مشکل خورد

در غیاب دو هافبک کلیدی طلایی پوشان، امیرقلعه نویی برای اولین مرتبه از مهدی زاده در پست هافبک دفاعی استفاده کرد.

کیانی و کومان نبودند؛ قلعه‌نویی به مشکل خورد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در شرایطی امیرقلعه نویی ترکیب 11 نفره اش برابر سایپا را انتخاب کرد که محمد کریمی برای اولین مرتبه به ترکیب اصلی رسید. جوان مستعدِ اهل ساری که در لیگ هجدهم برگ برنده امیرقلعه نویی بود، اما در لیگ نوزدهم با اضافه شدن امید نورافکن و نمایش های خوب او، فرصتی برای هنرنمایی پیدا نکرده است.

 

کریمی البته طی نیمه اول نتوانست انتظارات امیرقلعه نویی را برآورده کند و او تصمیم غیرمنتظره ای برای نیمه دوم اتخاذ کرد. در حالی که سپاهان تسلط کاملی برا توپ و میدان طی نیمه اول نداشت با شروع نیمه دوم، امیرقلعه نویی مهدی زاده را جانشین کریمی کرد تا یک قدم عقب تر از شهباززاده و نورافکن در پست هافبک دفاعی بازی کند؛ چیزی که برای اولین مرتبه در فصل جاری و حتی فصل گذشته رخ داد.

 

با این وصف و علیرغم رضایت امیرقلعه نویی از تعویضش و همینطور روند رو به جلویی که سپاهانی ها در نیمه دوم داشتند، حضور کومان و کیانی می توانست شرایط دیگری در بازی را رقم بزند.

 

کیانی مغز متفکر تیم سپاهان اما به دلیل چهار اخطاره شدن طی هفت دیدار اخیر، مقابل سایپا غایب بود و ولادیمیر کومان هم به دلیل مصدومیتی که در تمرینات نصیب او شد.


فقدان این دو بازیکن باعث شد تا شرایط سپاهان در میانه زمین به مانند بازی های قبلی نباشد، تا آنها پس از کسب سه پیروزی متوالی 2 بر صفر مقابل تیم های پرسپولیس، ذوب آهن و گل گهر با تساوی بدون گل و با از دست دادن 2 امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند.

دیدگاه‌ها