کد خبر : 1645911 | 04 آبان 1398 ساعت 20:19 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

مستاصل هستیم و توانی برایمان نمانده است

کمالوند: شنیده‌ام نامه کناره گیری از لیگ ارسال می‌شود

سرمربی پارس جنوبی جم می گوید نهادهای نظارتی به منطقه ویژه اقتصادی پارس بابت کمک به تیم فوتبال ایراد گرفته اند.

کمالوند: شنیده‌ام نامه کناره گیری از لیگ ارسال می‌شود

فراز کمالوند در گفت و گو با "ورزش سه" ضمن ابراز ناراحتی از اتفاقات داوری دیدار روزگذشته تیمش مقابل استقلال تهران عنوان کرد: متاسفانه همه شاهد بودیم که به گواه کارشناسان داوران حداقل یک ضربه پنالتی به نفع ما گرفته نشده و گل سالم مان هم مردود شده است. از این گذشته یک پنالتی دیگر هم بعضی کارشناسان اعتقاد داشتند باید برای ما گرفته می شد. متاسفانه مشکلات ما تمامی ندارد. با سختی های بسیار تیم را روانه مسابقات لیگ برتر می کنیم اما در زمین مسابقه هم حقمان را می خورند و این شرایط غیر قابل درک است.


وی ادامه داد: شاید خیلی ها ندانند اما ما شب قبل از بازی با استقلال پول هتل نداشتیم(!) و یکی از اعضای تیم از هزینه شخصی اش پرداخت کرد. قبل از بازی در این خصوص حرفی به بازیکنان نزدیم تا روحیه شان خراب نشود. با همه این مشکلات وقتی در زمین هم آن اتفاقات می افتد، دیگر توانی برایمان نمی ماند.


سرمربی پارس جنوبی همچنین گفت: هواداران ما هزار و خرده ای کیلومتر راه را با اتوبوس طی کردند تا شاهد یک بازی خوب از تیم شان توام با نتیجه باشند. بعد در جریان بازی اتفاقاتی می افتد که باعث می شود آنها با ناراحتی و قلب شکسته به جم برگردند. به خدا قسم خدارا خوش نمی آید که چنین اتفاقاتی رخ بدهد.


کمالوند درباره انتشار خبر کناره گیری پارس جنوبی از رقابت های لیگ برتر بیان کرد: طبق برنامه قرار بود ما فردا برای پیگیری تمرینات خود راهی شهرستان جم بشویم اما وقتی با آقای مرادی سرپرست باشگاه تماس گرفتم تا زمان پرواز تیم را جویا شوم، گفتند نهاد های نظارتی ورود کردند و همین کمک حداقلی مانند بلیت هواپیما و هتل که انجام می شد، هم دیگر امکان پذیر نیست. در این شرایط ما الان مستاصل هستیم. باشگاهی که نمی تواند یک بلیت هواپیما بگیرد، دیگر حیاتش هم در هاله ای از ابهام قرار می گیرد.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا بحث کناره گیری از لیگ برتر جدی است، افزود: من سرمربی تیم هستم و بهتر است مدیران باشگاه در این خصوص اظهارنظر کنند، اما شنیده های من حاکی از  آن است که قرار شده طی روزهای آینده نامه کناره گیری از لیگ برتر به سازمان لیگ ارسال شود. البته آقای مهندس موسوی مدیرعامل منطقه ویژه از ابتدای فصل هر کمکی از دستش برآمده انجام داده اما اکنون قوانینی که سالها پیش در مجلس تصویب شده، دست ایشان را بسته است.


کمالوند در پایان گفت: با همه مسائل مطرح شده، آنچه مسلم است من تا آخرین لحظه حیات باشگاه برای سربلندی مردم دوست داشتنی شهر جم می جنگم.

 

دیدگاه‌ها