کد خبر : 1645945 | 04 آبان 1398 ساعت 23:23 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب مدافع آرسنال به منتقدان

داوید لوئیز مدافع برزیلی آرسنال در هفته های اخیر به خاطر اشتباهات زیادش مورد انتقاد قرار گرفته است. این در حالی است که او نسبت به این انتقادات بی تفاوت است.

واکنش جالب مدافع آرسنال به منتقدان


به گزارش "ورزش سه" داوید لوئیز ۳۲ ساله، سابقه حضور در تیم‌های نظیر بنفیکا، چلسی و پاری‌سن‌ژرمن را در کارنامه دارد. او توانسته طی مدت حضورش در این تیم ها جام‌های داخلی زیادی را کسب کند. لوئیز همچنین موفق شده که با چلسی در دو مقطع به قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا دست پیدا کند. با وجود این دستاوردها اما بسیاری نسبت به عملکرد او طی سال‌های اخیر انتقادات زیادی را وارد کرده اند. منتقدان او بر این باورند که این مدافع برزیلی اشتباهات زیادی را در فاز دفاعی انجام می‌دهد. داوید لوئیز ۳۲ ساله اما نظر دیگری دارد. او در این باره گفت: " مردم همه چیز را از تلویزیون تماشا می‌کنند. من در طول دوران حرفه‌ایم تمام جام های ممکن را در انگلیس، فرانسه و پرتغال کسب کرده ام.

 

1444240

 

به نظر من یک بازیکن باید به پیروز شدن تیمش کمک کند. پاس های کوتاه و بی ثمر هیچ دردی را دوا نمی‌کند و این قطعاً شیوه بازی من نبوده و نخواهد بود. من دوست دارم بازی کنم تا برنده شوم و به تیمم برای پیروز شدن کمک کنم. مردم می‌توانند هر چیزی که دلشان می خواهد را به زبان بیاورند اما به گواه آمار من از بسیاری از بازیکنان دیگر جام های بیشتری برده ام.

 

من هیچ وقت در طول این مدت پشت اشتباهات خود پنهان نشده ام و همیشه سعی کرده ام به روشی صادقانه زندگی کنم. ممکن است که چیزهای زیادی را از دست داده باشم اما هیچ وقت نمی خواهم که شخصیتم و روشی که دوست دارم به آن شکل فوتبال بازی کنم را از دست بدهم. من فوتبال بازی می کنم چون عاشق آن هستم. شما اگر عاشق کاری نباشید بهتر است سریعا آن را رها کنید."

 

لوئیز در پایان درباره شرایط کنونی آرسنال نیز گفت:" ما در حال حاضر در تلاش هستیم که آرسنال را به روزهای خوش گذشته بازگردانیم. ما باید برای بردن عناوین مهم ذهنیتی بزرگ داشته باشیم. آرسنال قطعا برای قهرمانی خواهد جنگید و حضور بین چهار تیم بالای جدول هدف اصلی این تیم نیست."

دیدگاه‌ها