کد خبر : 1645959 | 05 آبان 1398 ساعت 09:20 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: دربی لوکلاسیک با بقیه بازی‌ها فرق دارد

توماس توخل سرمربی PSG به صحبتهای سرمربی مارسی درباره این تیم واکنش نشان داده و گفت تعریف ویلاس بواس از PSG برای مدیریت انتظارات هواداران مارسی در آستانه دیدار امشب دو تیم بوده.

توخل: دربی لوکلاسیک با بقیه بازی‌ها فرق دارد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه دو تیم بزرگ لیگ لوشامپیونا یعنی پاری سن ژرمن و فرانسه امشب در دربی بزرگ این کشور موسوم به لو کلاسیک به مصاف هم می‌روند آندره ویلاس بواس سرمربی مارسی اعلام کرد PSG نسبت به سایر تیمهای فرانسوی در سطح دیگری قرار دارد. توماس توخل سرمربی PSG اما در واکنش به این اظهارات گفت صحبتهای ویلاس بواس با هدف مدیریت انتظارات هواداران مارسی در آستانه دیدار امشب ایراد شده است.

 

1446625

 

ویلاس بواس در آستانه دیدار امشب گفته بود دیدار با PSG در پارک دو پرنس برای او اهمیت زیادی ندارد چرا که برتری مالی پاریسی‌ها نسبت به سایر تیمهای حاضر در لوشامپیونا رقابت با این تیم را در فرانسه غیرمنصفانه کرده است. پاری سن ژرمن از زمانی که مالکیتش در سال 2011 در اختیار بنیاد قطری سرمایه‌گذاری ورزشی قطر قرار گرفت حاکم بلامنازع لیگ این کشور بوده و از هشت دوره لیگ در شش دوره به قهرمانی رسیده.

 

توخل اما در واکنش به صحبتهای سرمربی مارسی درباره مزیت غیرمنصفانه PSG نسبت به سایر تیمهای حاضر در لوشامپیونا گفت:" شاید اگر من هم سرمربی مارسی بودم همین حرفها را می‌زدم تا سطح انتظارات هواداران تیمم را مدیریت کنم".

 

سرمربی پاری سن ژرمن در ادامه گفت:" من می‌توانم حرفهای او را درک کنم چون ما در PSG در یک دوره خیلی خوب به سر می‌بریم. ما تیم قوی‌ای هستیم و در سالهای اخیر جام‌های زیادی برده‌ایم. ولی بازی این دو تیم در لیگ فرانسه به نظر من با بقیه بازی‌ها فرق دارد و ربطی به جایگاه دو تیم در جدول ندارد. ما از مارسی نمی‌ترسیم و انتظار داریم در ورزشگاه شاهد جو خاصی باشیم. درست مثل جو استادیوم در زمان برگزاری بازی‌های چمپیونزلیگ یا جام حذفی".

 

دیدگاه‌ها