کد خبر : 1645991 | 05 آبان 1398 ساعت 13:29 | 85.5K بازدید | 0 دیدگاه

به‌صرفه‌ترین خریدهای باشگاهی فوتبال اروپا

درحالیکه درصد قابل توجهی از خریدهای باشگاه‌های بزرگ در سالهای اخیر ناموفق بوده، برخی باشگاه‌ها هم خریدهایی بسیار به صرفه داشته‌اند.

به‌صرفه‌ترین خریدهای باشگاهی فوتبال اروپا

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه باشگاه‌های بزرگ اروپایی در هر پنجره نقل و انتقالات مبالغ هنگفتی صرف خرید بازیکن می‌کنند در این میان، در سالهای اخیر برخی خریدها برای باشگاه‌ها بسیار سودمند بوده و این باشگاه‌ها در ازای مبلغی که برای خرید برخی ستاره‌ها پرداخته‌اند چه از نظر مالی و چه از نظر فنی سودهای بسیاری برده‌اند. در ادامه به برخی از به‌صرفه‌ترین و سودمندترین خریدهای باشگاهی در سالهای اخیر خواهیم پرداخت.

 

خرید نیمار توسط بارسلونا یکی از سودمندترین خریدهای باشگاهی در سالهای اخیر بود. نیمار با ورود به بارسلونا نقش مهمی در کسب سه قهرمانی توسط این تیم داشت و کاتالانها در دوران حضور او به قدرت اول فوتبال اسپانیا تبدیل شده بودند. از این گذشته بعد از انتقال نیمار به پاری سن ژرمن، بارسلونا از نظر مالی هم به خاطر واگذاری نیمار سود مالی کلانی بدست آورد.

 

1445198

 

انتقال سوارز به لیورپول و سپس انتقال او به بارسلونا هم برای هر دو باشگاه قبلی و فعلی او خریدی بسیار سودمند و به صرفه بوده است.

 

اما می‌توان گفت یکی از به‌صرفه‌ترین خریدها در سالهای اخیر خرید تونی کروس، ستاره آلمانی توسط رئال مادرید بوده. مادریدی‌ها کروس را تنها با 25 میلیون یورو خریداری کردند و او در این مدت به مراتب بیش از این برای رئال مفید بوده است.

 

1424452

 

منچسترسیتی هم در این مدت خریدهای به‌صرفه زیادی داشته که مهمترین آنها خرید سرخیو آگوئرو و سیلوا بوده.

 

چلسی هم با خرید ستاره‌هایی مثل دخیا و کانته نشان داده که در خریدهای به‌صرفه باشگاه توانمندی است. دخیا بعدا به منچستریونایتد پیوست و کانته همچنان با پیراهن چلسی در میادین حضور دارد.

 

دیدگاه‌ها