کد خبر : 1646011 | 05 آبان 1398 ساعت 16:11 | 57K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت:

جدایی قطعی هافبک مغضوب والورده در ژانویه

کارلس آلنیا، هافبک جوان و اسپانیایی بارسلونا که دیگر مورد توجه ارنستو والورده قرار ندارد، احتمالا در زمستان یکی از جداشده های این تیم خواهد بود.

جدایی قطعی هافبک مغضوب والورده در ژانویه

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، کارلس آلنیا، هافبک جوان بارسلونا، از ابتدای فصل جدید نتوانسته فرصت زیادی برای حضور در ترکیب این تیم پیدا کند. او در فصل جدید تنها ۴۵ دقیقه در بازی مقابل اتلتیکو بیلبائو به میدان رفته است. همچنین ارنستو والورده در هفته‌های اخیر علاقه‌ای به استفاده از او نشان نداده است؛ موضوعی که باعث شده آلنیا در زمستان پیش رو به دنبال جدایی از بارسلونا باشد.

 

 

1400385

 

 

باشگاه بارسلونا معتقد است که آلنیا باید دقایق بیشتری در زمین حضور داشته باشد. در عین حال این باشگاه راضی به فروش دائمی این بازیکن جوان خود نخواهد شد چرا که معتقد است آلانیا یکی از جوانانی است که آینده باشگاه را رقم خواهد زد. بنابراین برنامه بارسلونا در حال حاضر قرض دادن این هافبک جوان به یک تیم ترجیحاً لالیگایی دیگر است.

نقشه بارسلونا در مورد آلانیا کاملاً مشخص و از پیش تعیین شده است. آنها می‌خواهند این هافبک ۲۱ ساله خود را از ژانویه تا ژوئن به مدت ۶ ماه به یک تیم دیگر قرض دهند.
خود بازیکن نیز معتقد است که حضور در لالیگا بیشتر به نفع او خواهد بود و ترجیح می دهد که برای این دوره قرضی اسپانیا را ترک نکند.

تیم‌های رئال بتیس، ختافه، سلتاویگو و گرانادا از مهم ترین تیم های لالیگایی خواهان آلنیا هستند. با این وجود به نظر می‌رسد که احتمال حضور این هافبک جوان اسپانیایی در یکی از دو تیم رئال بتیس یا ختافه بیش از سایر تیم ها باشد.

دیدگاه‌ها