کد خبر : 1646027 | 05 آبان 1398 ساعت 17:43 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایتالیا علیه دلیخت؛ روزهای سخت ستاره گرانقیمت

یک عملکرد ضعیف دیگر از ماتیاس دلیخت، مدافع هلندی یوونتوس، در بازی مقابل لچه باعث شده که بار دیگر موج انتقادات نسبت به او روانه شود.

ایتالیا علیه دلیخت؛ روزهای سخت ستاره گرانقیمت

به گزارش "ورزش سه"، حضور ماتیاس دلیخت مدافع هلندی یوونتوس در سری آ تا به اینجا برای این جوان خوشایند نبوده است. او طی هفته های اخیر نمایش های پر اشتباهی از خود ارائه داده و همین موضوع باعث شده که سیل انتقادات رسانه ها و مطبوعات ایتالیایی به سمت او روانه شود.

 

 

1444928

 

 

دلیخت جوان در ادامه روند پر اشتباه خود دیروز در بازی یوونتوس مقابل لچه مرتکب یک خطای پنالتی بی‌مورد شد و باعث شد که یوونتوس ۲ امتیاز حساس را در این بازی از دست بدهد. دیدار مقابل لچه سومین بازی پیاپی بود که ماتیاس دلیخت توپ را درون محوطه جریمه با دست خود لمس می کرد.
او در بازی مقابل اینتر یک خطای هند بی مورد انجام داد و یک پنالتی راحت را به اینتری ها تقدیم کرد.
دلیخت همچنین در بازی هفته گذشته یوونتوس مقابل بولونیا نیز به شکلی واضح مرتکب خطای هند شد؛ خطایی که در عین ناباوری از چشمان داور دور ماند.

 

بسیاری از نشریات ایتالیایی مشکل اساسی این مدافع هلندی را اضطراب و استرس بیش از حد او در جریان بازی می دانند.
با وجود همه اینها هیچ کس در تورین به استعداد و توانایی های این مدافع ۲۰ ساله شکی ندارد. در همین رابطه چند روز پیش فابیو پاراتیکی، مدیر ورزشی یوونتوس، در باره دلیخت گفته بود: " یوونتوس از داشتن این مدافع ۲۰ ساله بسیار خوشحال است. دلیخت به آینده باشگاه تعلق دارد." 
همچنین لئوناردو بونوچی نیز طی روزهای اخیر حمایت جانانه ای از دلیخت انجام داده بود. او گفته بود: " این اتفاقات ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد. ماتیاس یک استعداد بزرگ به حساب می آید و ما به او اعتماد کامل داریم. علت نتایج بد تیم همه بازیکنان هستند نه یک نفر خاص. همانطور که همه بازیکنان در پیروزی تیم نیز سهیم هستند."

 

ماتیاس دلیخت که در فصل نقل و انتقالات خواهان زیادی داشت و به گفته بسیاری با درخواست کریستیانو رونالدو به یوونتوس پیوسته بود، حالا شرایط خوبی را در این تیم تجربه نمی کند و از نظر روحی تحت فشار زیادی قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها