کد خبر : 1646029 | 05 آبان 1398 ساعت 17:47 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان کمالوند همچنان در تهران هستند

مسئولان استانی پیگیر حل مشکل پارس جم

برخی مسئولان استانی در بوشهر به دنبال آن هستند تا مشکلات پارس جنوبی حل شود و این تیم بتواند به جم سفر کند.

مسئولان استانی پیگیر حل مشکل پارس جم

به گزارش "ورزش سه"، تیم پارس جنوبی جم بعد از بازی خوبی که مقابل استقلال انجام داد و با اشتباهاتی که داور مسابقه داشت بازنده شد، حالا با مشکل جدیدی دست وپنجه نرم می کند. مصوبه ای که مجلس شورای اسلامی چند سال قبل درباره عدم کمک مالی وزارتخانه ها به ورزش قهرمانی به تصویب رسانده، حالا اثرات خود را در پارس جنوبی بیش از گذشته نمایان کرده است.


منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی به عنوان متولی این تیم با توجه به محدودیت هایی که نهادهای نظارتی برایش در نظر گرفتند، اعلام کرده نمی تواند به تیم فوتبال جم کمکی انجام ندهد و از این رو اعضای این تیم بعد از دیدار با استقلال به دلیل نبود پول برای خرید بلیت هواپیما نتوانستند به جم برگردند.


از این رو بحث کناره گیری پارس جنوبی از لیگ برتر پیش آمد و حالا از شب گذشته برخی مسئولان استانی بوشهر به دنبال حل مشکلات هستند.


مراد مرادی رییس دفتر مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس که فعلا امور مدیریتی باشگاه پارس جنوبی را نیز انجام می دهد، در این خصوص گفت: به هر حال مشکلات وجود دارد و مصوبه ای که سال ها قبل به تصویب رسانده دست منطقه ویژه را بسته است. اما با تلاش هایی که شخص سیدپیروز موسوی مدیرعامل منطقه، استاندار بوشهر، فرماندار جم و برخی دیگر از مسئولان انجام می دهند، امیدوار هستیم ظرف یکی، دو روز آینده مشکلات مرتفع و بتوانیم برای تیم بلیت بازگشت به جم را تهیه کنیم و تمرینات در جم از سر گرفته شود.

دیدگاه‌ها