کد خبر : 1646053 | 05 آبان 1398 ساعت 20:15 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول برای گل خوردن امان نداد! (عکس)

دروازه لیورپول پیش از دقیقه یک و توسط هری کین در استادیوم آنفیلد باز شد.

به گزارش "ورزش سه"، امشب و در حساس ترین دیدار این هفته لیگ برتر، لیورپول در خانه میزبان تاتنهام است و هری کین موفق شد در ثانیه های ابتدایی دروازه مرسی سایدی ها را باز کند. حرکت سون هیونگ مین از سمت چپ و ضربه محکم او بعد از برخورد به مدافعان لیورپول، به دیرک دروازه الیسون نیز برخورد کرد و در ریباند و در حالیکه کسی مراقب هری کین نبود، وی با جایگیری دقیق و ضربه سر خود موفق شد دروازه لیورپول را باز کرده و آنفیلد را غرق در سکوت کند.

 

بعد از مت الیوت برای لسترسیتی در آگوست 1997 و الیویه داکورت برای اورتون در آوریل 1999، هری کین سومین بازیکنی است که در لیگ برتر پیش از دقیقه یک در استادیوم آنفیلد موفق به گلزنی می شود. همچنین هری کین در دقیقه اول بازی های لیگ برتر سه گل به ثمر رسانده است و هیچ بازیکنی در این رقابت ها به جز وین رونی و تئو والکات موفق به انجام این کار نشده است.

 

بی شک این نتیجه بیشتر از همه باعث خوشحالی پپ گواردیولا و منچسترسیتی خواهد شد. سیتیزن ها دیروز موفق شدند با سه گل آستون ویلا را مغلوب کرده و با یک بازی بیشتر خود را به فاصله سه امتیازی لیورپول برسانند. اگر این نتیجه تا پایان باقی بماند، سیتی در فاصله دو هفته اختلاف امتیاز خود را از هشت امتیاز با لیورپول به سه امتیاز رسانده و می تواند برای فتح دوباره لیگ برتر امیدوار بماند.

 

1446762

 

1446764

 

1446763

 

دیدگاه‌ها