کد خبر : 1646174 | 06 آبان 1398 ساعت 14:15 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

بحث حضور هسلر در ایران هم مطرح شده؛ 

مرزبان: آلمان هستم، خبر توافق با شاهین صحت ندارد

علیرضا مرزبان می گوید توافق نهایی میان او و مدیران باشگاه شاهین شهرداری بوشهر انجام نشده است.

مرزبان: آلمان هستم، خبر توافق با شاهین صحت ندارد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که برخی رسانه ها اخباری در مورد انتصاب علیرضا مرزبان به عنوان سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مطرح کرده اند، این چهره توافق نهایی با این باشگاه را تکذیب می کند.

 

مرزبان در گفتگو با "ورزش سه" اینگونه حرف هایش را آغاز می کند :«  اول اینکه این یک افتخار بزرگ برای من است، اگر من سرمربی تیم شاهین بوشهر بشوم. چون این تیم خوش قلب ترین هواداران را دارد و باشگاهی با تاریخ  و ریشه است. افتخار بزرگی برای من خواهد بود، اگر سرمربی این تیم شوم.» 


 
او با اشاره به اینکه مذاکراتی داشته، ادامه داد: « با افراد مختلفی برای هدایت شاهین صحبت و مذاکره داشته ام. در مورد ساختارها، در مورد زمین تمرین، در مورد انتخاب بازیکن های جدید؛ اینکه باید بازیکن های جدیدی به تیم اضافه شوند. در کادر فنی باید تغییراتی ایجاد شود.» 

 

مرزبان تاکید کرد: « من این خبر را صد در صد تکذیب می کنم. من هنوز آلمان هستم و خبر توافق نهایی درست نیست.»


 
از مرزبان در مورد مهرداد کریمیان پرسیدیم؛ اینکه او می خواهد تمام افراد کادر فعلی شاهین تغییر کنند. او در این رابطه توضیح داد: مهرداد کریمیان با افتخار می تواند بماند. قرار بود دو تا مربی همراهم بیاورم. یک دکتر بدنساز و یک دستیار تاکتیکی. بحث توماس هسلر مطرح شده که او هم اضافه شود ولی هنوز توافق صورت نگرفته است. 

 

او در واکنش به این سوال که آیا روز جمعه در تهران خواهد بود یا نه، افزود: « آخرین تماس تلفنی به اینجا بازگشت که هیچ توافقی حاصل نشد. این که چه روزی به ایران می آیم، مشخص نیست و منوط به این است که پروتکلی که با باشگاه در مورد آن صحبت کرده ام باید کامل باشد تا بتوانیم کار خوب انجام  دهیم و به موفقیت برسیم.»

 

مرزبان اینگونه حرف هایش را خاتمه داد:« من با تمام وجودم آرزو می کنم که شاهین با من یا بدون من در لیگ بماند چون جز تیم هایی است که شناسنامه لیگ برتر به حساب می آید.»

دیدگاه‌ها