کد خبر : 1646194 | 06 آبان 1398 ساعت 15:55 | 59.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

فروشگاه بارسلونا؛ چوب حراج روی ستاره‌ها

بارسلونا باید در نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی آینده تکلیف تعداد زیادی از بازیکنانش را مشخص کند.

فروشگاه بارسلونا؛ چوب حراج روی ستاره‌ها

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در فصل جاری بودجه 1047 میلیون یورویی مصوب 4 اکتبر را در اختیار داشت. آن ها اگر بخواهند به این رقم برسند، باید قبل از 30 ژوئن به اندازه 124 میلیون یورو از فروش بازیکنان خود کسب در آمد داشته باشند. باشگاه قبلا در رابطه با خروجی ها برنامه ریزی کرده و مذاکرات درباره آن ها ادامه دارد. 
در این جا به بعضی از بازیکنانی که بارسلونا می تواند از آن ها درآمدزایی داشته باشد اشاره می کنیم. 

 

 

1446985

 

 

ایوان راکیتیچ
این هافبک کروات روزهای آخر خود را در نیوکمپ سپری می کند و قرار است در ژانویه بارسلونا را ترک کند. یوونتوس در تابستان گذشته خواهان او بود و حالا نیز برای خرید او اقدام کرده است. منچستریونایتد و اینتر نیز از دیگر مشتریان این هافبک کروات به حساب می آیند.

 

آرتور ویدال
هافبک شیلیایی در فصل جدید جایگاهش را از دست داده است و همین موضوع باعث تمایل او به جدایی شده است. اینتر یکی از مهم ترین مشتریان او به حساب می آید. بارسلونا قصد دارد پیش از اتمام قرارداد ویدال در سال 2021 او را به فروش برساند تا پولی از جانب این بازیکن نصیبش شود.

 

مالکوم
وضعیت مالکوم متفاوت است. این برزیلی در تابستان گذشته با 40 میلیون یورو راهی زنیت شد اما باشگاه بارسلونا تنها 8.2 میلیون یورو از این مبلغ را دریافت کرده است.

 

 

1445898

 

 

فلیپ کوتینیو
دیگر برزیلی بارسلونا کوتینیو است که هم اکنون به صورت قرضی در بایرن مونیخ حضور دارد. باواریایی ها می توانند برای خرید دائمی او 120 میلیون یورو پرداخت کنند. کوتینیو تا به این جای فصل عملکرد خوبی در بایرن داشته است.

 

 

1446987

 

 

ساموئل اومتیتی
اومتیتی فصل گذشته دچار یک مصدومیت شدید شد؛ مصدومیتی که هنوز هم دامن گیر او است. بارسلونا خواهان حفظ اومتیتی است اما به نظر خود بازیکن ترجیح می دهد که جدا شود.

 

مارک کوکوریا
او پیش از 30 ژوئن به فروش خواهد رسید. ختافه می تواند با شش میلیون یورو او را خریداری کند هر چند که این احتمال وجود دارد که قیمت او بالاتر هم برود.

 

 

1446986

 

 

کارلس پرز و موسی واگوئه
آینده این دو بازیکن نا مشخص است. پرز خوب کار می کند اما آنسو فاتی از او پیشی گرفته است. در سمت دیگر جدایی واگوئه قطعی به نظر می رسد چرا که والورده اعتقاد زیادی به او ندارد.

 

دیدگاه‌ها