کد خبر : 1646203 | 06 آبان 1398 ساعت 16:47 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد مالک فیورنتینا از ریبری؛ او اشتباه کرد

روکو کومیسو مالک باشگاه فیورنتینا به فرانک ریبری برای عصبانیتش حق می دهد ولی با اعتراض شدید او به کمک داور موافق نیست.

انتقاد مالک فیورنتینا از ریبری؛ او اشتباه کرد

به گزارش "ورزش سه"، عدم توانایی فرانک ریبری، ستاره فرانسوی کهنه‌کار فیورنتینا در کنترل خشم خود در پایان بازی این تیم مقابل لاتزیو در سری آ ممکن است برای او گران تمام شود. در پایان این بازی دراماتیک و شکست 2-1 فیورنتینا مقابل لاتزیو، در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که ریبری در حال ترک زمین به سمت کمک‌داور رفته، با او مشغول بحث لفظی شده و او را چند بار هل می‌دهد. حرکتی که ممکن است برای او محرومیت طولانی و چند جلسه‌ای به دنبال داشته باشد.

 

 

1446900

 

 

ریبری، وینگر کهنه‌کار فرانسوی و ستاره سابق بایرن مونیخ که از فصل جاری در فیورنتینا توپ می‌زند در دقیقه 27 بازی دیشب پاس گل تساوی‌بخش تیمش را داد تا فدریکو کیه‌زا کار را به تساوی بکشاند. اما زمانی که لاتزیو در دقیقه 89 گل پیروزی‌بخش خود را به ثمر رساند از ریبری جز اینکه شکست تیمش را از کنار زمین تماشا کند کاری ساخته نبود.

 

بازیکنان فیورنتینا معتقد بودند پیش از آنکه ایموبیله در دقیقه 89 با ضربه سر دروازه تیم‌شان را باز کند، داور باید بازی را متوقف کرده و یک خطا به سود آنها اعلام می‌کرد، ولی داور معتقد بود خطایی در کار نبوده. ریبری که از این تصمیم داور و شکست تیمش خشمگین بود بعد از پایان بازی به سمت تیم داوری رفت تا اعتراض خود را نشان دهد.

 

 

1446937

 

 

روکو کومیسو مالک آمریکایی-ایتالیایی فیورنتینا معتقد است که محرومیت ریبری منصفانه خواهد بود و به انتقاد از ستاره فرانسوی پرداخت:« ریبری کمی عصبی بود و اشتباه کرد. با وجود اینکه برای اعتراضاتش حق داشت؛ ولی نباید چنان واکنشی از خود نشان می داد. خواهیم دید چگونه با این قضیه کنار خواهیم آمد.»

 

کومیسو ادامه داد:« در آمریکا ما تکرار صحنه های جنجالی را پخش می کنیم و هیچ تنش و جنجال داوری این‌چنینی آنجا دیده نمی شود، ولی حالا متوجه می شوم چرا در ایتالیا همواره شاهد جنجال های داوری هستیم. اتفاقی که افتاد تا حدی افتضاح بود چون قبل از گل لاتزیو داور باید اعلام خطا به سود ما می کرد. این اتفاق رخ نداد و ما گل خوردیم و حالا محرومیتی شاید طولانی در انتظار ریبری باشد. واقعا متوجه نشدم چرا وی ای آر دخالت نکرد؟ همین اتفاق در بازی با ناپولی نیز رخ داد.

طبق قوانین اخراج و محرومیت ریبری منصفانه است ولی نمی فهمم چرا در چنین سطحی از فوتبال بین المللی، وی ای آر حاضر به دخالت روی آن صحنه بحث برانگیز نشد.»

 

 

دیدگاه‌ها