کد خبر : 1646229 | 06 آبان 1398 ساعت 18:45 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

معجزه‌ای به نام گرانادا؛ صدرنشینی پس از 46 سال

شب گذشته تیم تازه صعود کرده گرانادا موفق شد بتیس را با یک گل مغلوب کند و به صدر جدول لالیگا بالاتر از بارسلونا برسد.

معجزه‌ای به نام گرانادا؛ صدرنشینی پس از 46 سال

به گزارش "ورزش سه"، هفته دهم لالیگا پیش از این که شروع شود به خاطر لغو ال کلاسیکو با حواشی زیادی همراه بود. در نهایت دو تیم بارسلونا و رئال مادرید برابر هم قرار نگرفتند تا مهمترین بازی این هفته دیدار اتلتیکومادرید و اتلتیک بیبائو باشد. با این حال در این هفته اتفاق مهم دیگری نیز رخ داد. گرانادا توانست با پیروزی یک بر صفر برابر رئال بتیس به صدر جدول صعود کند.

 

 

1447021

 

 

این تیم بعد از ۴۶ سال صدرنشینی در لالیگا را تجربه کرد و می‌تواند با ادامه پیروزی هایش برای چند هفته در جایگاه نخست باقی بماند. گرانادا در ۲۹ سپتامبر فصل ۷۴-۱۹۷۳ (هفته پنجم لالیگا) برابر مورسیا یک بر یک مساوی کرد و یک روز منتظر ماند تا صدرنشینی اش قطعی شود. شکست‌های اتلتیکو و والنسیا موجب شد دو تیم گرانادا و سلتاویگو به عنوان صدرنشینان جدید لالیگا معرفی شوند.

 

 

1447022

 

 

به نوشته میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) گرانادا سومین تیم در تاریخ لالیگا است که پس از صعود به سطح اول بازی ها صدرنشینی را تجربه می کند. پیش از این پونته‌ودرا در هفته یازدهم فصل ۶۶-۱۹۶۵ در چنین شرایطی قرار گرفته بود و سپس رایوواکانو در دو هفته دهم و یازدهم فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ در رتبه نخست قرار داشت.

 

این اتفاق تاریخی به تیتر یک شماره امروز نشریه آاس نیز بدل شده است:

 

 

1447023

 

دیدگاه‌ها