کد خبر : 1646492 | 08 آبان 1398 ساعت 11:02 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

خاطرات زشت و زیبای امیر برابر پورتو

سومین دیدار عابدزاده با غول‌های آبی و سفید

دروازه بان ایرانی تیم ماریتیمو بعد از حضور در مراسم اسپانسر این تیم خودش را برای بازی حساس و جالب امروز تیمش برابر پورتو آماده می کند.

سومین دیدار عابدزاده با غول‌های آبی و سفید

به گزارش" ورزش سه" امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی حاضر در رقابت های لیگ پرتغال، از هفته ششم توانست بار دیگر در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد. او با عملکرد خوبی که درون دروازه ماریتیمو در سه هفته داشت همراه این تیم یک برد و دو تساوی به دست آورد. ماریتیمو که با این نتایج کمی از قعر جدول فاصله گرفته امشب و از هفته نهم رقابت های لیگ پرتغال در زمین خودش میزبان پورتو، صدرنشین رقابت ها است. این می تواند یک بازی مهم برای عابدزاده باشد و او با ادامه روند خوبش در این مسابقه می تواند علاوه بر حفظ جایگاهش در ترکیب ماریتیمو بار دیگر ویلموتس را متقاعد کند که نامش را در لیست مدعوین تیم ملی بگذارد.

 

1447326


امیر پیش از این دو بار تجربه بازی برابر پورتو را دارد. او اولین بار در نیم فصل دوم فصل 2017/2018 برابر پورتو و رو در روی ایکر کاسیاس قرار گرفت. او نمایش خوبی در این بازی داشت و در همان دقیقه اول بازی یک موقعیت گل را از پورتو گرفت اما در دقیقه 40 بازی به خاطر خطا کارت قرمز گرفت. روی یک توپ بلند پشت دفاع ماریتیمو عابدزاده برای دفع توپ از دروازه خارج شد اما کمی بعد از خط محوطه جریمه مهاجم پورتو زودتر به توپ رسید و امیر او را زد.


دومین بازی دروازه بان ایرانی برابر پورتو در دور رفت لیگ فصل گذشته(19/2018) رقم خورد. در نیمه اول بازی ماریتیمو بهتر از حریف نامدارش بازی کرد اما ایکر کاسیاس یک سیو فوق العاده داشت و مانع از باز شدن دروازه پورتو شد. در نیمه دوم و در دقیقه شصت این بار نوبت عابدزاده بود تا خودش را نشان بدهد. او پنالتی موسی مارگا را که به گوشه دروازه زده شده بود، گرفت. دقیقه 69 اما اوتاویو هافبک پورتو بالاخره با یک شوت مهار ناپذیر از درون هجده قدم دروازه ماریتیمو را باز کرد. در دقیقه 73 و در یک ضدحمله برق آسا او برابر مهاجمان حریف کاری از پیش نبرد و حتی خروجش از دروازه هم کارساز نبود. با این حال عملکرد امیر عابدزاده در آن بازی به گونه ای بود که در پایان مورد تمجید ایکر کاسیاس قرار بگیرد. البته کاسیاس در این فصل به دلیل مشکلات جسمی که برایش به وجود آمده بازی نمی کند و رقیب عابدزاده درون دروازه پورتو آگوستین مارکسین آرژانتینی است.

 

1447324


امیر در جشن اسپانسر


دروازه بان ایرانی ماریتیمو که یکی از محبوب ترین بازیکنان این تیم هم هست  شب گذشته و یک روز قبل از بازی با پورتو در مراسم جشن اسپانسر جدید باشگاه ماریتیمو شرکت کرد. قرمز و سبزها  بعد از ده سال اسپانسرشان که بانک سانتاندر بود را تغییر دادند و با یک کمپانی ساخت بازی های آنلاین به عنوان اسپانسر جدید قرارداد امضا کردند. عابدزاده یکی از بازیکنانی بود که برای رونمایی از پیراهن های ماریتیمو با اسپانسر جدید در این مراسم حضور داشت.

 

1447325

دیدگاه‌ها