کد خبر : 1646494 | 08 آبان 1398 ساعت 11:06 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد سرمربی بایرن از نمایش شاگردانش

نیکو کوواچ سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی دشوار 2-1 این تیم مقابل بوخوم در جام حذفی آلمان به انتقاد تند از ذهنیت بازیکنانش در این بازی پرداخت.

انتقاد سرمربی بایرن از نمایش شاگردانش

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب در چارچوب جام حذفی آلمان به مصاف بوخوم رفت و موفق شد در یک بازی دشوار و به مدد شانس این تیم را با دو گل دیرهنگام سرژ گنابری توماس مولر با نتیجه 2-1 شکست داده و به مرحله بعدی صعود کند. نیکو کوواچ سرمربی باواریایی‌ها در پایان بازی از عملکرد شاگردانش و ذهنیت آنها در این بازی به شدت انتقاد کرد.


بوخوم تیمی است که از ماه مه تا کنون در لیگی که در آن حضور دارد، بوندس‌لیگا2، در خانه موفق به پیروزی نشده و تنها به لطف تفاضل گل بهتر در رتبه یکی مانده به انتهای جدول این لیگ قرار دارد. شاید به همین علت بود که کوواچ از نمایش شاگردانش در مقابل این تیم به شدت ناراضی بود.


کوواچ در پایان بازی گفت:" ما برای شصت تا هفتاد دقیقه هر کاری کردیم اشتباه بود. این واقعیت که ما پاس‌های بد زیادی داریم به نظر من به ذهنیت تیم برمی‌گردد نه به تاکتیک تیمی. این مساله با ذهنیت تیم در ارتباط است".


سرمربی بایرن مونیخ در ادامه گفت:" تعداد زیادی از بازیکنان ما در این بازی پاس‌های بد دادند. ولی از وقتی که فیلیپ کوتینیو و توماس مولر وارد زمین شدند وضعیت بهتر شد. ما در نهایت در مقابل بوخوم کمی هم شانس آوردیم. بوخوم امروز خیلی خوب بازی کرد".

دیدگاه‌ها