کد خبر : 1646505 | 08 آبان 1398 ساعت 11:39 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

بلیط دیدار تراکتور-استقلال تلفنی شد

در حالی که پیش از این بلیط بازی های لیگ برتر تنها به صورت اینترنتی به تماشاگران عرضه می شد باشگاه تراکتور اعلام کرده است که بلیط دیدار با استقلال را به صورت تلفنی به تماشاگرانش عرضه خواهد کرد.

بلیط دیدار تراکتور-استقلال تلفنی شد

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از سایت باشگاه تراکتور مدیرعامل این باشگاه از راه اندازی سامانه فروش تلفنی (call centre) بلیط بازی‌های خانگی تراکتور خبر داد.

 

صادقیان در این خصوص گفت: تراکتور نخستین باشگاه ایرانی است که در کنار فروش اینترنتی بلیط بازی‌های خانگی، در راستای رفاه حال هواداران، تسهیل خرید بلیط و ایجاد امکان برای ورود حداکثری هواداران تراکتور به ورزشگاه یادگار امام (ره)، سامانه ویژه برای خرید بلیط به صورت تلفنی راه‌اندازی کرده که اقدامی متفاوت در سطح کشور است.


بلیط بازی دو تیم «تراکتور – استقلال» از طریق این سامانه  به مبلغ 10 هزار تومان به فروش می‌رسد که مراحل خرید آن بدین شرح است:


مرحله اول: اگر ساکن استان آذربایجان شرقی هستید، با شماره تلفن 1633 و در صورتی که ساکن استان دیگری هستید، با شماره تلفن 21323-041 تماس حاصل فرمائید و ضمن گوش دادن به اپراتور گویا، مراحل ذیل را ادامه دهید.


مرحله دوم: گزینه سه را وارد کنید.


مرحله سوم: کد ملی‌تان را به طور کامل وارد کنید.


مرحله چهارم: شماره‌‌ی تلفن همراهتان را وارد کنید.


مرحله پنجم: نام و نام خانوادگی خودتان را پس از شنیدن صدای بوق به طور صوتی و واضح اعلام کرده و سپس دکمه مربع را بزنید.


مرحله ششم: مشخصات کارت بانکی خود از قبیل شماره کارت و رمز دوم را مرحله به مرحله وارد کنید.


مرحله هفتم: خرید بلیط در صورت موفقیت آمیز بودن پرداخت، انجام شده و کد پیگیری از سوی سیستم اعلام می‌شود که ضروریست کد اعلامی را یادداشت کنید.


این سامانه با قیمت بلیط 10 هزار تومانی تا شروع بازی تراکتور – استقلال فعال بوده و جایگزین طرح فروش بلیط کارت الکترونیکی اینترنتی حضوری در محل استادیوم شده است.


لازم به توضیح است به منظور ورود به ورزشگاه به همراه داشتن کارت ملی الزامی می‌باشد.

 

دیدگاه‌ها