کد خبر : 1646510 | 08 آبان 1398 ساعت 11:57 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

چشم و گوش فتحی در یادگار امام

انگیزه های استرا برای شکست یک طلسم هشت ساله

روز جمعه استقلال در حالی به دیدار تراکتور می رود که حدود هشت سال است موفق نشده در لیگ برتر این تیم را شکست دهد.

انگیزه های استرا برای شکست یک طلسم هشت ساله

به گزارش "ورزش سه "، تیم فوتبال استقلال پس پشت سر گذاشتن هفته های کابوس وار ابتدایی، این روزها در شرایط مطلوبی به سر می برد. پیروزی های اخیر آنها در رقابت های جام حذفی و لیگ برتر باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکنان و همچنین کادر فنی شده اما در واقع آنچه که مسلم است هنوز هواداران این تیم به موفقیت های اخیر این  تیم به چشم تردید نگاه می کنند و گویا هنوز نسبت به بسیاری از عوامل و ابزار موجود برای کسب عنوان قهرمانی تردید دارند و اعتراضات آنها به مدیر عامل باشگاه بلافاصله پس از به ثمر رساندن هر گل، حاکی از همین موضوع و در عین  حال کم سابقه بوده است.

 

به نظر می رسد پیروزی های اخیر استقلالی ها  در برابر تیم هایی مثل گل ریحان، گل گهر، سایپا، پارس جنوبی جم و فجر سپاسی هنوز نتوانسته برای برآورده کردن رضایت خاطر حداکثری طرفداران این تیم کافی باشد چرا که استقلال در فصل گذشته نیز با هر درجه از کیفیت برای بردن تیم های فوق مشکل خاصی نداشت. این در حالی است که در این هفته این تیم تهران را به مقصد تبریز برای مقابله با یکی از آماده ترین تراکتورهای چند فصل اخیر ترک می کند.

 

مجموعه مدیریتی استقلال به خوبی می‌داند که یک برد، در شرایطی که استقلال حدود 8 سال است نتوانسته این تیم محبوب دیار آذربایجان را شکست دهد، در برابر شاگردان  مصطفی پاشا تا چه حد می تواند برای این تیم مفید واقع شود.

 

1447351

 

با نگاهی  دقیق تر به بازی های اخیر این دو تیم در می یابیم که از آخرین برد استقلال در تبریز در لیگ برتر مقابل تراکتور 7 سال 9 ماه می گذرد . همان دیدار جنجالی که  آبی‌های پایتخت در تاریخ 9 بهمن 1390 در شهر تبریز برگزار کردند. در آن بازی در دقیقه 41 محسن ترکی با اخراج احسان حاج صفی که دوران سربازی خود را در تراکتور می گذارند، یک  پنالتی به سود استقلال گرفت و مجتبی جباری استقلال را پیش انداخت. در وقت های اضافه نیمه دوم باز هم این مجتبی جباری بود که خودش و استقلال را دو گله کرد تا شاگردان پرویز مظلومی تراکتور امیر قلعه نویی را شکست دهند.

 

 اما اگر بخواهیم بازی های جام حذفی را هم به شمار بیاوریم باید به این نکته اشاره کنیم که استقلال در تاریخ 1 دی 1394 در نیمه نهایی جام حذفی که در شهر تبریز و ورزشگاه یادگار امام برگزار شد، مقابل تراکتور قرار گرفت و با 2 گل سجاد شهباززاده در مقابل تک گل آگوستو سزار توانست پیروز شود. در آن بازی هدایت استقلال بر عهده پرویز مظلومی و هدایت تراکتور بر عهده امیر قلعه نویی بود.

 

به هر حال با تمامی این اوصاف شاید بیشتر از هر کسی امیرحسین فتحی مدیر عامل باشگاه استقلال به پیروزی در این دیدار احتیاج داشته باشد؛ مدیری که متزلزل تر از همیشه همه اعتراضات هواداری را متوجه خود می بیند.

 

1447352

دیدگاه‌ها