کد خبر : 1646685 | 08 آبان 1398 ساعت 23:47 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

نبی کیتا:

هنوز بهترین عملکرد من در لیورپول را ندیده اید

نبی کیتا، ستاره سنگالی لیورپول از بازگشت به میادین بعد از سپری کردن مصدومیت ابراز خوشحالی کرد.

هنوز بهترین عملکرد من در لیورپول را ندیده اید

به گزارش "ورزش سه"، نبی کیتا مدتی به دلیل آسیب دیدگی از ترکیب مرسی سایدی ها دور بود، اما وی حالا به میادین بازگشته و در جریان برتری 1-4 هفته قبل لیورپول در لیگ قهرمانان مقابل خنک نیز نمایش خوبی از خود ارائه داد. اما نبی کیتا معتقد است این بهترین عملکرد وی نیست و او قصد دارد در آینده بهتر از این هم بازی کند.

 

1447122

 

نبی کیتا به وب سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: "من از فرم فعلی خودم راضی هستم، اما می خواهم بهتر عمل کنم. می دانم در این مقطع باید شرایط به شکلی رقم بخورد تا دوباره دچار مصدومیت نشوم و بتوانم دقایق بیشتری در ترکیب لیورپول بازی کنم.

 

من احساس می کنم اگر بتوانم در تعدادی از بازی های لیورپول شرکت کنم، می توانم به این به تیم کمک کنم و اینگونه حس می کنم که مصدومیت اخیر را پشت سر گذاشته ام و هنوز بهترین بازی من برای لیورپول را ندیده اید."

 

نبی کیتا در پاسخ به این سوال که آیا دیدار برابر خنک بهترین نمایش وی از زمان انتقال به لیورپول در سال 2018 بوده، اینگونه پاسخ داد: "من می گویم خیر، این طور نبود، زیرا من دوست دارم باز هم بهتر از این بازی کنم. ما به شکلی بازی کردیم که بتوانیم پیروز شویم، من نیز به اندازه کافی خوب بازی کردم تا همه از من راضی باشند، اما دوست دارم در بازی های بعدی هم بهتر از این کار کنم."

دیدگاه‌ها