کد خبر : 1646832 | 09 آبان 1398 ساعت 18:01 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

فلاح زاده، سد راه دومین مدعی؛

پنجمین کلین شیت رحمتی با عصبانیت!

دیدار سایپا تهران و شهر خودرو مشهد در حالی دقایقی پیش به پایان رسید که دروازه‌بانها نقش پررنگی در نتیجه بازی ایفا کردند.

پنجمین کلین شیت رحمتی با عصبانیت!

به گزارش "ورزش سه" در یکی از مهم‌ترین جدال های امروز در ورزشگاه شهر قدس، شهر خودرویی‌ها پس از تعویق بازی خود برابر گل گهر سیرجان و با اندوخته کسب پیروزی برابر ذوب آهن اصفهان بحران زده، برای پرواز موقت به سوی صدر جدول برابر تیم جوان سایپا به میدان رفتند که نتوانستند از فرصت های خود استفاده کنند و در پایان با کسب حداقل امتیاز از میدان خارج شدند.

 

در دیدار امروز دو دروازه بان نقش پررنگی در نتیجه بازی داشتند؛ یک سوی میدان حامد فلاح زاده باتجربه با چند واکنش فوق العاده مانع از گلزنی شهر خودرویی‌ها شد و سوی دیگر سید مهدی رحمتی دیگر بازیکن باتجربه حاضر در میدان، با مدیریت تیمش از عقب میدان به خوبی راه را برای گلزنی سایپایی‌ها بست. فلاح زاده پس از کلین شیت و نمایش عالی برابر سپاهان در هفته گذشته، حالا راه دیگر مدعی صدرنشینی را با عملکرد خوب خود سد کرد و توانست از صدرنشینی موقت شاگردان یحیی جلوگیری کند.

 

در مقابل، رحمتی هم توانست رکورد بسته نگه داشتن دروازه‌اش را به عدد 328 دقیقه برساند و پنجمین کلین شیت فصل‌اش را به دست آورد تا همچنان با کارنامه‌ای درخشان و به دور از حواشی فصل گذشته، کار خود را دنبال کند؛ اوج کار رحمتی در بازی امروز در واپسین دقایق مسابقه در نیمه نخست بود که خطا روی مهاجم شهرخودرو در میانه میدان با عصبانیت شدید او از داور همراه شد و در دفاع از حق تیمش به اعتراض به داور پرداخت که با کارت زرد علی بای جریمه شد.

دیدگاه‌ها