کد خبر : 1646987 | 10 آبان 1398 ساعت 12:45 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

تکاپو برای یک امتیاز سرنوشت ساز؛

تیک سبز جلوی ماموریت بزرگ رسول خطیبی (عکس)

رسول خطیبی با گرفتن یک امتیاز از پرسپولیس، مانع این شد که سرخپوشان پایتخت از تیم قرمزپوش تبریزی پیشی بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها خود را برای پیروزی بزرگ در مقابل ماشین سازی و برگزاری جشن قهرمانی آماده می‌کردند اما تیم سفید و سبزپوش تبریزی که بازیکنان باتجربه ای را در اختیار داشت و روی نیمکت نیز یک مربی بومی را می‌دید، خیال دیگری را در سر می‌پروراند.

 

شاگردان رسول خطیبی در نیمه نخست چند موقعیت گل داشتند اما ترجیح آن ها دفاع از دروازه در زمین خودی بود. بنابراین با آغاز نیمه دوم، ماشینی ها را بیشتر در حال دفاع دیدیم و زوج خط حمله ماشین سازی یعنی قادری - مرادی نیز بیشتر در میانه میدان حضور داشتند.

 

 

نکته جالب تکاپوی رسول خطیبی در کنار زمین بود. او که در بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس از کسب برد ناکام ماند، این بار به ورزشگاه آزادی آمده بود تا یاد و خاطره لیگ چهاردهم را زنده و سرخپوشان پایتخت را مغلوب کند. از آن مسابقه سامان نریمان جهان نیز در ترکیب تیمش بود اما این بار ماموریت خطیبی، متوقف کردن پرسپولیس و کمک این چنینی به تراکتور بود.

 

به هر حال شاگردان خطیبی از پرسپولیس در آزادی یک امتیاز مهم گرفتند تا اجازه ندهند این تیم در آستانه بازی حساس تراکتور - استقلال، بالاتر از تیم اول شهر تبریز قرار گیرد. نکته مهم این که خطیبی این فصل استقلال را شکست داده و پرسپولیس را هم متوقف کرده و این حتی می تواند سبب شود باوجود نتایج ضعیف، کسی فعلا به اخراج رسول فکر نکند.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها