کد خبر : 1647059 | 10 آبان 1398 ساعت 17:32 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرخیو آگوئرو باعث پیشرفت من شد

مهاجم برزیلی منچسترسیتی می‌گوید رقابت با سرخیو باعث پیشرفت او در این تیم می‌شود.

سرخیو آگوئرو باعث پیشرفت من شد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روند بردهای خود را در جام اتحادیه نیز حفظ کرد و توانست ساوتهمپتون را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. این دو تیم این هفته نیز باید در لیگ برتر برابر هم قرار گیرند. در آن دیدار پپ گواردیولا تصمیم به حضور همزمان سرخیو آگوئرو و گابریل ژسوس در ترکیب تیمش گرفت و البته این آگوئرو بود که توانست دو گل به ثمر برساند و ژسوس گلزنی نکرد.

 

 

1416223

 

 

ژسوس گلزن ۲۲ ساله برزیلی درباره رقابت با سرخیو آگوئرو برای حضور در ترکیب ثابت این تیم گفت:« رقابت من با آگوئرو برای حضور در ترکیب سیتی رقابت سالمی است. باید خیلی تلاش کنم و تمرین کنم تا در ترکیب تیم قرار گیرم من به خوبی می‌دانم که با چه بازیکنی در منچسترسیتی رقابت می‌کنم، بازیکنی مثل سرخیو آگوئرو که بهترین گلزن تاریخ باشگاه است و اسطوره تیم محسوب می‌شود جایگاه بالاتری نسبت به من دارد و من دوست دارم با او رقابت کنم تا به مهاجم بهتری تبدیل شوم. من از سرخیو چیزهای زیادی یاد می‌گیرم و تلاش می‌کنم تا آموخته هایم را از سرخیو بیشتر و بیشتر کنم و بتوانم در آینده برای برزیل و سیتی بازیکن بهتری شوم.»

 

 

1416945

 

 

دو تیم ملی برزیل و آرژانتین این ماه قرار است در دیداری دوستانه برابر هم به میدان بروند و لیونل مسی نیز بعد از طی کردن دوران محرومیت خود برای این دو دیدار به تیم ملی کشورش دعوت شده است ولی خیلی از نگاه ها به آگوئرو و ژسوس است که در این دیدار برابر هم قرار می‌گیرند. 

مهاجم برزیلی در این باره گفت:« وقتی ما در کلاسیکو روبروی هم قرار می‌گیریم، شرایط فرق می‌کند و آنجا هر کدام برای کشور خود بازی می‌کنند. منتظر آن دیدار هستم تا برابر سرخیو به میدان بروم.»

دیدگاه‌ها