کد خبر : 1647067 | 10 آبان 1398 ساعت 17:50 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

امری تایید کرد؛ ژاکا همچنان دور از ترکیب آرسنال

گرانیت ژاکا به دلیل تنش و درگیری با هواداران آرسنال در جریان بازی با پالاس، فردا هم غایب بزرگ تیمش خواهد بود.

امری تایید کرد؛ ژاکا همچنان دور از ترکیب آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته آرسنال شروع خوبی برابر کریستال پالاس داشت و با دو گل زودهنگام نیز پیش افتاد ولی در ادامه دو گل دریافت کرد و از رسیدن به سه امتیاز خانگی محروم ماند.

نیمه دوم وقتی اونای امری تصمیم به تعویض کاپیتان تیمش یعنی گرانیت ژاکا گرفت، او با سوت و اعتراضات هواداران حاضر در ورزشگاه بدرقه شد. ستاره سوئیسی این رفتار را تاب نیاورد و با حرکاتی تحریک کننده و پرت کردن پیراهنش، جو حاکم بر ورزشگاه را بر ضد خود کرد. پس از بازی او مورد انتقاد شدید رسانه ها قرار گرفت و خیلی ها معتقدند او نه تنها دیگر نباید کاپیتان آرسنال باشد که برای نیم فصل دوم باید به دنبال تیمی دیگر باشد.

 

 

1447203

 

 

ژاکا بازی چهارشنبه شب برابر لیورپول در جام اتحادیه را با تصمیم فنی امری از دست داد و فردا برابر وولوز نیز غایب خواهد بود.

امری با تایید این مساله گفت:« پیش از هر چیزی ژاکا یک انسان است و مثل همه ما احساس دارد. حل و فصل شدن قضیه ی هفته گذشته نیاز به زمان دارد. او باید زمان بیشتری را برای ریکاوری روحی سپری کند. ژاکا با ما تمرین می کند و با تصمیم من برابر لیورپول بازی نکرد. او به تمرین ادامه خواهد داد و ما بدون توجه به این قضایا تمام تمرکزمان روی بازی با وولوز دوخته شده است.

ژاکا به خاطر رفتارش از هواداران عذرخواهی کرده و به مرور آرامش بین او و هواداران بازخواهد گشت. در حال حاضر تمام تمرکز من و تیم روی بازی فرداست تا بتوانیم همه هواداران را خوشحال کنیم. خود ژاکا هم مشتاق این است تا ما فردا سه امتیاز را کسب کنیم.»

 

 

1448063

دیدگاه‌ها