کد خبر : 1647120 | 10 آبان 1398 ساعت 20:32 | 52.6K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال با دستان حسینی سهند را فتح کرد

یس بعد از سیو؛ روز خوب سید در تبریز

این درست که مهاجم سیه چرده استقلال چهره درخشان یادگار بود اما بدون شک دستان گلر آبی ها در فتح سهند نقشی غیرقابل انکار در این برد بزرگ داشت.

یس بعد از سیو؛ روز خوب سید در تبریز

به گزارش "ورزش سه"، وقتی در اوج حملات تراکتورسازی در دقایق ابتدایی سیدحسین حسینی جور مدافعان خجالتی استقلال را کشید و در موقعیتی تک به تک ضربه مازولا را با پاهای خود بازگرداند مشخص شد انگیزه های زیادی برای درخشش در تبریز دارد. شماره یک آبی ها اما یک دقیقه بعد روی پاس دیدنی حاج صفی و ضربه آزادی چاره دیگری جز تسلیم نداشت اما حتی این اتفاق هم از انگیزه های او کم نکرد.


استقلال تیم برتر میدان شد و برای رسیدن به گل تساوی به در و دیوار زد تا این که شیخ دیاباته آب رفته را به جوی بازگرداند. این اما پایان کار نیمه نخست نبود چون استقلال برای این که بازنده به رختکن نرود نیاز به درخشش بیشتر گلر خود داشت، جایی که سیدحسین در دقایق پایانی نیمه اول با دو سیو طلایی تیمش را در جریان بازی نگه داشت تا آبی ها برای فتح قله سهند امیدوار به رختکن بروند.


چه بسا اگر سیوهای سیدحسین روی ضربات ایمانی و مازولا آن هم در موقعیت های بسیار دشوار و خطرناک نبود استقلال دیگر نمی توانست نمایش طلایی تری در مصاف با تراکتور و لشگر 80 هزار نفره در تبریز داشته باشد. هر سیوی که با کلمه یس از سوی دروازه بان شماره یک استقلال همراه بود تا نشان دهد او برای ثبت خاطره ای خوش در بازگشت به تبریز و شکستن طلسم هفت ساله استقلال انگیزه های زیادی دارد.
در نیمه دوم نیز این عملکرد خوب ادامه داشت تا سوای از گلی که ساسان انصاری به تور دروازه استقلال چسباند در سایر صحنه ها به خصوص در دقایق پایانی باز هم دستان حسینی به نقطه اطمینانی برای طرفداران و نیمکت نشینان استقلال تبدیل شود، دستانی که روزی فوق العاده برای این گلر آماده در تقابل با یکی از رقبای جدی اش در تیم ملی رقم زد تا همچون استقلال که اوج گرفت، سید هم از زیر سایه و فشارهای کاذب خارج شود.

دیدگاه‌ها