کد خبر : 1647232 | 11 آبان 1398 ساعت 11:03 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادمین کانال های استقلال و پرسپولیس یک نفر است

فتحی برای یک کانال خاص پلیس خبر کرد!

مدیرعامل استقلال با اشاره به این که کانال های پرطرفدار تیم های مطرح پایتخت توسط یک ادمین اداره می شود خواستار پیگیری شکایت های انجام شده از سوی پلیس فتا شد.

فتحی برای یک کانال خاص پلیس خبر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین فتحی در برنامه ورزش از نگاه دو با اشاره به این که ادمین کانال های استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی یک نفر مشترک است خواستار پیگیری شکایت های صورت گرفته در پلیس فتا و دادگاه فرهنگ و رسانه شد.


فتحی گفت: «یک نفر هست که هر دو کانال تیم های پرطرفدار را اداره می کند. از لوگو و برند این دو باشگاه که من به مورد استقلال اشاره می کنم، استفاده و کسب درآمد می کند. برای هر پست تبلیغاتی دو تا سه میلیون تومان درآمدزایی می کند. هر روز با انتشار اخبار کذب و دروغ دنبال هدفی خاص برای ضربه زدن به این باشگاه ها است».


او ادامه داد: «من از پلیس فتا و از دادگاه فرهنگ و رسانه خواهش می کنم پیگیر باشند شکایت های ما از این کانال ها را تا بلکه به سرانجامی برسد و جلوی این اتفاقات گرفته شود. خیلی جالب است من هفته ای یک روز در تمرینات هستم و یک روز هم با استراماچونی جلسه دارم اما هر روز اخبار دروغ را هدایت شده منتشر می کنند و می گویند مدیرعامل تیم و باشگاه را به حال خود رها کرده است. مدام در کانال ها می نویسند که چرا خواسته های استراماچونی را برآورده نمی کنید؟!».


مدیرعامل استقلال تصریح کرد:« روز قبل از بازی با تراکتورسازی تیم در حال سفر به تبریز بود، دیدم نوشتند که پنج بازیکن استقلال از کاروان جامانده اند. من خودم باورم شد و بلافاصله پیگیر شدم و زنگ زدم به مسئولان و دیدم که همه موبایل ها خاموش است و بعد فهمیدم همه در پرواز هستند. خب همین خبر کذب کلی برای ما جریان منفی ایجاد کرد آن هم در آستانه بازی با تراکتورسازی. بعد شبهات زیادی ایجاد می کنند مثل این که زمین خط کشی نشده و تمرین را تعطیل کردند و با همین اخبار طرفدار را به جان تیم و باشگاه می اندازند».


فتحی در پایان تاکید کرد:« متاسفانه این موارد را در کانال ها به صورت کذب پوشش می دهند آن هم توسط کسانی که سود و نفع شان در القا کردن این اخبار است. بازنشر دادن این اخبار همگی هدفمند است و ما را با دردسرهای زیادی روبرو می کند».

دیدگاه‌ها