کد خبر : 1647257 | 11 آبان 1398 ساعت 12:20 | 53.5K بازدید | 0 دیدگاه

شرط والورده برای بازی کردن گریزمان در بارسا

درحالیکه بارسلونا امروز در یک بازی خارج از خانه به مصاف لوانته خواهد رفت سرمربی بارسا گفت آنتوان گریزمان در صورتی به میدان خواهد رفت که شرطهای مورد نظر او را برآورده کند.

شرط والورده برای بازی کردن گریزمان در بارسا

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا در دیدار قبلی این تیم مقابل رئال وایادولید به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و حالا ارنستو والورده، سرمربی بارسا می‌گوید گریزمان در بازی امروز مقابل لوانته هم در صورتی بازی خواهد کرد که شرطهای مورد نظر او را برآورده کند.

 

1448296

 

گریزمان 28ساله در بازی مقابل وایادولید برای اولین بار از زمان پیوستنش به بارسلونا به عنوان بازیکن تعویضی و به جای آنسو فاتی 17ساله وارد میدان شد تا جای او را در بال چپ بارسا پر کند.

 

والورده در آستانه دیدار امروز بارسا مقابل لوانته در پاسخ به سوالهایی درباره حضور گریزمان در این بازی گفت:" گریزمان بازیکنی است که مدتها فیکس بازی کرده. من در بازی قبلی چند تغییر در تیم دادم. ولی من کلا دوست ندارم بازیکنانی داشته باشم که کسی درباره فیکس بودن‌شان هیچ شک و شبهه‌ای ندارد. گریزمان اگر شرایط مورد نظر را داشته باشد بازی خواهد کرد".

 

دیدار قبلی بارسلونا مقابل وایادولید سومین بازی‌ای بود که آنسو فاتی در آن فیکس بازی می‌کرد ولی دومین بازی‌ای بود که گریزمان در فصل جاری در آن از آغاز با پیراهن بارسا به میدان فرستاده نشده بود.

 

تصمیم والورده برای نیمکت‌نشین کردن گریزمان مجازات سختی به نظر می‌رسید چرا که او یک هفته پیش از آن در بازی مقابل آیبار که با پیروزی 3-0 بارسا به پایان رسیده بود یک گل زده و یک پاس گل داده بود.

 

 

دیدگاه‌ها