کد خبر : 1647292 | 11 آبان 1398 ساعت 15:26 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

سیوتات؛ معبد لاماسیا، بدیمن برای والورده

ورزشگاه اختصاصی لوانته یادآور یک روز تاریخی برای آکادمی لاماسیاست و البته ورزشگاهی که برای ارنستو والورده خوش یمن نیست.

سیوتات؛ معبد لاماسیا، بدیمن برای والورده

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسلونا از ساعت 18.30 در "استادی سیوتات"، ورزشگاه اختصاصی لوانته بازی حساسی را پیش رو دارد. آبی اناری ها که روی دور پیروزی هستند، می توانند با برتری در این بازی صدرنشینی خود را تداوم بخشند.

 

 

1448342

 

 

ورزشگاه لوانته برای بارسا یادآور یک روز تاریخی است. 25 نوامبر 2012 بارسا با هدایت تیتو ویلانووا از یازده بازیکن محصول آکادمی لاماسیا برابر لوانته استفاده کرد. وقتی دنی آلوز دقیقه 13 مصدوم شد و مارتین مونتویا جای او را در زمین گرفت، یازده بازیکن لاماسیایی بارسا نیز تکمیل شدند. والدز، مونتویا، پیکه، پویول، آلبا، بوسکتس، ژاوی، فابرگاس، پدرو، مسی و اینیستا بازیکنانی بودند که در آن بازی حاضر بودند و در نهایت بارسا با دو گل مسی و گل های اینیستا و فابرگاس 0-4 به برتری دست یافت.

امروز هم به مناسبت چهلمین سال تاسیس آکادمی لاماسیا بارسا با پیراهن هایی خاص چنین اتفاقی در میدان حاضر خواهد شد. ورزشگاه لوانته اما برای ارنستو والورده سرمربی بارسا چندان خوش یمن نیست.

 

بارسا با هدایت والورده سه بار در استادی سیوتات به میدان رفته، دو بار شکست خورده و تنها یک بار پیروز شده است. 13 می 2018 و در حالی که بارسا قهرمانی اش مسجل شده بود و تنها تیم بدون باخت لالیگا به فاصله یک هفته تا پایان بازی ها محسوب می شد، در زمین لوانته 4-5 شکست خورد.

فصل گذشته بارسا 0-5 در این زمین پیروز شد و مسی نیز موفق به هت تریک شد ولی در کوپا دل ری بارسا بار دیگر در زمین لوانته شکست خورد(1-2).

 

دیدگاه‌ها