کد خبر : 1647333 | 11 آبان 1398 ساعت 19:47 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

در شب اخراج بواتنگ

آینتراخت 5-1 بایرن؛ باواریایی‌ها خرد شدند

بایرن مونیخ در دیداری که از دقیقه 9، ده نفره شده بود، برابر میزبانش آینتراخت فرانکفورت با نتیجه خردکننده 5-1 مغلوب شد.

آینتراخت 5-1 بایرن؛ باواریایی‌ها خرد شدند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که با 18 امتیاز تا پایان هفته نهم در رده دوم بوندسلیگا قرار داشت امروز به زمین تیم آینتراخت فرانکفورتی آمده بود که با 14 امتیاز در رده دهم قرار داشت. بایرن در تمام پیش بینی ها شانس اول برد محسوب می شد.

 

 

1448413

 

 

بر خلاف انتظارات این میزبان بود که بازی را بهتر و هجومی تر شروع کرد و پس از یکی دو موقعیت نه چندان جدی در دقیقه 9 تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، ولی خطای ژروم بواتنگ روی پاسینسیا مانع شد. داور ابتدا اعلام پنالتی کرد و به بواتنگ هم کارت زرد نشان داد ولی پس از بررسی وی ای آر پنالتی را پس گرفت ولی به بواتنگ کارت قرمز نشان داد و او را اخراج کرد.

 

 

1448412

 

 

میزبان که بایرن را 10 نفره می دید، یکپارچه حمله شد و در دقیقه 25 به گل دست یافت. ارسال داکاستا از راست با ضربه سوو همراه شد اما توپ پس از برخورد با آلابا در گوشه دیگر محوطه جریمه زیر پای کاستیچ فرود آمد و او هم با یک بغل پای چپ دقیق حساب را 1-0 به سود فرانکفورت کرد.

 

هشت دقیقه بعد فرانکفورت به دومین گل خود نیز دست یافت. پس از یک سلسله پاسکاری های کوتاه و تماشایی توپ در سمت چپ به کاستیچ رسید. شوت او با برخورد به مدافع بایرن به سمت دیگر دروازه رفت و سوو به راحتی موفق به باز کردن دروازه خالی شد تا حساب کار 2-0 شود.

 

دقیقه 37 بایرن مونیخ فاصله را به یک گل کاهش داد. دیویس با پاس خوب خود لواندوفسکی را بیرون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و ستاره لهستانی با دریبل بازیکنان مقابلش و ضربه ای دقیق توپ را از زیر پای دروازه بان به گل اول تیمش تبدیل کرد.

در نهایت نیمه اول با برتری 2-1 آینتراخت فرانکفورت به پایان رسید.

 

 

1448429

 

 

میزبان نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و تنها چهار دقیقه زمان نیاز داشت تا گل سوم را نیز به ثمر برساند.

ارسال داکاستا از راست را آبراهام در سوی دیگر محوطه جریمه بدون مزاحم و با یک بغل پای دقیق به گل سوم تیمش بدل کرد تا شکست بایرن سنگین تر شود.

 

فرانکفورت تیم برتر میدان بود و می توانست توسط باس دوست به گل بعدی نیز دست یابد ولی ضربه او را نویر با نوک انگشتان راهی کرنر کرد.

 

 

1448437

 

 

دقیقه 59 نوبت به گل چهارم رسید تا پیروزی میزبان قطعی شود.

روی یک ضربه کرنر این هینترگر بود که با ضربه سری زیبا توانست گل چهارم میزبان را به ثمر برساند و نتیجه را 4-1 به سود فرانکفورت کند.

 

دقیقه 85 بازی فاجعه برای بایرن کامل شد. روی حرکت انفرادی آندره سیلوا از سمت چپ زمین و پاس به عقب او برای پاسینسا، این بازیکن راحت ترین کار را ممکن انجام داد و از شش قدم با بغل پا گل پنجم را به ثمر رساند.

در نهایت این بازی با برتری 5-1 آینتراخت به اتمام رسید و بایرن رتبه دوم را از دست داد.

 

دیدگاه‌ها