کد خبر : 1647345 | 11 آبان 1398 ساعت 19:14 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

نیمه اول؛ کابوس 45 دقیقه‌ای بایرن مونیخ (عکس)

بایرن مونیخ در نیمه اول دیدار مقابل فرانکفورت با شکست 1-2 راهی رختکن شد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در هفته های اخیر در بوندسلیگا نتایج پرفراز و نشیبی گرفته، اما به لطف تعلل دیگر مدعیان همچنان با یک امتیاز فاصله با صدرنشین در رتبه دوم جدول قرار دارد.

 

امروز اما بایرن مونیخ به مصاف فرانکفورت رفته و در نیمه نخست شرایط برای این تیم بدتر از حد تصور پیش رفته است. ابتدا و در دقیقه ده این ژروم بواتنگ بود که با تصمیم داور با کارت قرمز از زمین اخراج شد تا کار از همان ابتدا برای شاگردان نیکو کوواچ دشوار شود.

 

فرانکفورت بعد از ده نفره شدن بایرن مونیخ جریان بازی را در دست گرفت و خیلی زود به دو گل دست یافت. ابتدا فیلیپ کاستیچ در دقیقه 25 دروازه باواریایی ها را گشود و هشت دقیقه بعد این جبرئیل ساو بود که اختلاف را دو برابر کرد تا شرایط برای بایرن مونیخ دشوارتر از قبل شود.

 

البته رابرت لواندوفسکی، آماده ترین مهاجم اروپا در فصل جدید، موفق شد در دقیقه 37 یکی از گل های حریف را جبران کرده و اختلاف را به حداقل برساند تا بایرن مونیخ با شکست 1-2 راهی رختکن شود.

در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد نارضایتی سران بایرن مونیخ از عملکرد نیکو کوواچ شنیده شده و ممکن است استمرار این نتایج ضعیف منجر به اخراج این سرمربی کروات و جوان در همین اوایل فصل شود.

 

1448411

 

1448413

 

1448412

دیدگاه‌ها