کد خبر : 1647359 | 11 آبان 1398 ساعت 19:50 | 67.1K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه‌بان بعدی باید 940 دقیقه گل نخورد؛

اشتباه 5 دقیقه‌ای در ثبت رکورد نیازمند

پیام نیازمند در دقیقه 45 دیدار برابر پارس جنوبی در هفته نهم رقابت های لیگ برتر سرانجام روی یک پنالتی بحث برانگیز دروازه اش را باز شده دید.

اشتباه 5 دقیقه‌ای در ثبت رکورد نیازمند

به گزارش "ورزش سه"، تا هفته هشتم رقابت های لیگ برتر یکی از حساسیت های لیگ نوزدهم رقابتی بود که میان پیام نیازمند و رشید مظاهری دو گلر ملی پوش فوتبال ایران شکل گرفته بود.

 

رشید مظاهری از ابتدای لیگ توانسته بود دروازه اش را بسته نگه دارد و پیام نیازمند هم از دقیقه 5 دیدار هفته 29 ام لیگ برتر مقابل شهر خودرو که با پنالتی امین قاسمی نژاد دروازه اش را باز شده دید، دیگر گل نخورده بود.

این رقابت تا هفته هشتم ادامه داشت، تا اینکه مظاهری در آبادان 2 گل خورد و از تعقیب نیامند بازماند ولی نیازمند همچنان برای ثبت رکورد جدید و رسیدن به آمار 872 دقیقه گل نخوردن حسین حسینی گلر استقلال امیدوار بود.

در هفته هشتم و همزمان با بازی تراکتور و صنعت نفت آبادان، نیازمند توانست دروازه اش را 90 دقیقه مقابل شاگردان ابراهیم صادقی در تساوی بدون گلی که برای سپاهان ثبت شد، بسته نگه دارد. نیازمند در دقیقه 67 همین مسابقه بود که از آمار حسین حسینی عبور کرد.

 

نکته اما اینجاست که اشتباهی 5 دقیقه ای در ثبت رکورد نیازمند رخ داده است. نیازمند در دقیقه 67 دیدار برابر سایپا از رکورد حسینی عبور کرد و تا پایان بازی توانست آمار خود را به 895 دقیقه گل نخوردن برساند.


گلر سپاهان تا دقیقه 45 دیدار برابر پارس جنوبی در هفته نهم نیز دروازه اش را بسته نگه داشت ولی در همین دقیقه بود که روی یک تصمیم بحث برانگیز که از داور مسابقه سر زد و اعلام پنالتی، در نهایت دروازه نیازمند پس از 940 دقیقه با ضربه پنالتی محمد نوری باز شد.

 

1448440

 

به هر ترتیب دروازه نیازمند در هفته نهم باز شد ولی دروازه بانی که بخواهد رکورد او را جابه‌جا کند، باید 940 دقیقه به صورت متوالی دروازه اش را بسته نگه دارد. شاید با توجه به فشردگی بازی های لیگ برتر رسیدن به این رکورد، کار آسانی نباشد ولی زمانش که فرا برسد و دروازه بانی بخواهد این رکورد را جابه‌جا کند، باید از رکورد 940 دقیقه بگذرد نه 935 دقیقه و در آن مقطع خواهد بود که این 5 دقیقه اهمیت پیدا می کند.

دیدگاه‌ها