کد خبر : 1647391 | 11 آبان 1398 ساعت 21:45 | 55.9K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی توره و اخراج تنها پس از ۱۰ ثانیه!

یحیی توره، ستاره ساحل عاجی سابق منچسترسیتی و بارسلونا که در حال حاضر در سوپرلیگ چین فعالیت می‌کند، تنها ۱۰ ثانیه پس از آغاز بازی تیم‌های کینگ دائو و نانتونگ ژیون از زمین مسابقه اخراج شد.

یحیی توره و اخراج تنها پس از ۱۰ ثانیه!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی توره ستاره سابق باشگاه‌های بارسلونا و منچسترسیتی در تابستان امسال به تیم کینگ دائو چین پیوسته بود. این تیم در دسته یک لیگ فوتبال چین حضور دارد.

 

تیم کینگ دائو امروز از سری مسابقات هفته پایانی لیگ یک چین به مصاف نانتونگ ژیون رفت. یاران یحیی توره در بازی امروز با نتیجه ۲-۱ در مقابل حریف خود شکست خوردند، اما با این وجود پیش از این صعود این تیم با ۵۷ امتیاز به رقابت‌های سوپرلیگ چین قطعی شده بود. یحیی توره در طول مدت حضورش در این تیم ۱۴ بازی برای کینگ دائو انجام داده بود و در این تعداد بازی موفق به ثبت ۲ گل و ۳ پاس گل شده بود.

 

1448498

 

در دیدار امروز کینگ دائو و نانتونگ ژیون اما یک اتفاق بسیار عجیب رخ داد. یحیی توره که آخرین بازی خود را برای تیم چینی کینگ دائو سپری می‌کرد، تنها ۱۰ ثانیه پس از آغاز بازی و به دلیل تکل خشن روی پای بازیکن حریف از زمین مسابقه اخراج شد. این تصمیم داور با اعتراض این بازیکن همراه بود اما پس از بررسی صحنه در اتاق وی ای آر مشخص شد که تصمیم داور کاملا صحیح بوده است؛ این سومین کارت قرمز یحیی توره در کل دوران فوتبالش بود. او پیش از این حدود ۵ سال پیش و در جریان بازی بین دو تیم منچسترسیتی و زسکا مسکو از زمین مسابقه اخراج شده بود.

 

توره پس از پایان بازی امروز حالا یک بازیکن آزاد به حساب می آید و به نظر می رسد که به احتمال زیاد قرارداد او با باشگاه چینی تمدید شود.

 

دیدگاه‌ها