کد خبر : 1647474 | 12 آبان 1398 ساعت 11:12 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

کسی فکر نمی کرد تراکتور را ببریم

جهانی: با تمام قدرت به مصاف استقلال می رویم

هافبک تیم صنعت نفت آبادان در بازی با نساجی به میدان نرفت و اسکوچیچ به این بازیکن استراحت داد تا بتواند در بازی مهم برابر استقلال با تمام قوا به میدان برود.

جهانی: با تمام قدرت به مصاف استقلال می رویم

به گزارش" ورزش سه" میلادجهانی یکی از مهره های کلیدی صنعت‎نفت آبادان در این فصل از رقابت ها بوده است. او با صنعت نفت آبادان توانسته در 9 بازی 16 امتیاز به دست آورده و در رده پنجم جدول قرار دارد. این تیم در هفته دهم رقابت های لیگ برتر در یک بازی دشوار در تهران باید به مصاف استقلال برود. جهانی در حاشیه تمرین صنعت نفت که اینروزها در تهران حضور دارد درباره شرایط تیمش گفت:" خوشبختانه شرایط خوبی در جدول داریم و می خواهیم برابر استقلال با تمام قدرت به میدان برویم."


او درباره بازی نکردنش در هفته نهم برابر نساجی گفت:" موضوع این بود که سرمربی به من استراحت داد. زمین آنجا چمن مصنوعی بود ضمن اینکه سفری طولانی داشتم ؛ از دوشنبه تا چهارشنبه در سفر بودیم ، آنجا به ما زمین ندادند و واقعا سفر بدی داشتیم."


صنعت نفت آبادان یکی از تیم هایی است که شرایط مالی خوبی تا اینجای فصل نداشته و بازیکنانش هیچ دریافتی نداشته اند. جهانی با بیان این موضوع گفت:" ما از نیم فصل دوم پارسال تا الان دریافتی نداشتیم. فکر می کنم 8 ماه می شود که هیچ پولی نگرفتیم و بازیکنان جدید هم که آمدند نه اینجا دریافتی داشته اند و نه پول سال گذشته را از تیم های قبلی‎شان گرفته اند. نمی دانم این چه رسمی است در فوتبال ایران که باشگاه ها سی درصد آخر قراردادها را نمی دهند. امیدوارم این مشکل هرچه زودتر حل شود چون تیم‎های دیگر 30-40 درصد گرفته اند اما بازیکنان ما یک ریال هم دریافتی نداشته اند."


او که در ابتدای فصل پیشنهاداتی از دیگر تیم ها داشت درباره حضورش در نفت گفت:" شش سال است که اینجا هستم و خداراشکر پیشنهاداتی داشته ام. اما من در نفت و با کمک هواداران بود که به چشم آمدم و اگر برگردم بازهم صنعت نفت را انتخاب می کنم. هواداران ما با شور و حال زیاد در هر شهری که بازی داریم خودشان را می رسانند و تیم را تشویق می کنند."


جهانی درارتباط با شرایط نفت در ادامه بازی های لیگ برتر هم گفت:" پتانسیل خیلی بالایی داریم؛ هیچکس فکر نمی کرد ما تراکتور را ببریم اما توانستیم با همدلی بچه ها و کمک هواداران بازی را ببریم. شک نکنید با قدرت به مصاف استقلال می رویم. ما در این فصل عملکرد خوبی داشتیم و می خواهیم این روند را ادامه دهیم. امسال لیگ سختی داریم و بازی با همه تیم ها دشوار است. نمی توان هیچ بازی را پیش بینی کرد، ما فقط می خواهیم کارمان را به نحو احسن انجام دهیم."


او در پایان درباره خودش هم گفت:" می خواهم به تیم کمک کنم و برایم گلزنی و پاس گل مهم نیست. برایم تیم ، مربی و هواداران مهم هستند."

دیدگاه‌ها