کد خبر : 1647510 | 12 آبان 1398 ساعت 12:42 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

بولونیا: برای جذب زلاتان هر کاری لازم باشد می‌کنیم

مدیر ورزشی باشگاه ایتالیایی بولونیا می‌گوید این باشگاه اطمینان دارد که انتقال زلاتان ابراهیموویچ به این تیم در ماه ژانویه ممکن است و بولونیا برای این انتقال هر کاری در توانش باشد خواهد کرد.

بولونیا: برای جذب زلاتان هر کاری لازم باشد می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، والتر ساباتینی مدیر ورزشی باشگاه ایتالیایی بولونیا می‌گوید این باشگاه معتقد است که در ماه ژانویه می‌تواند زلاتان ابراهیموویچ اسطوره سوئدی را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد و برای انجام این انتقال هر آنچه در توان داشته باشد خواهد کرد.

 

1445217

 

زلاتان 38ساله یک فصل موفق را در تیم لس‌آنجلس گلکسی در لیگ MLS آمریکا پشت سر گذاشته و برای این تیم 31 گل به ثمر رسانده است. اما قرارداد زلاتان با گلکسی در پایان فصل به پایان رسیده و او حالا به دنبال شروع چالشی جدید است.

 

یکی از احتمالات آینده زلاتان بازگشت او به سری آ است. در ایتالیا از اینتر و بولونیا به عنوان نامزدهای احتمالی به خدمت گرفتن ستاره کهنه‌کار سوئدی نام برده می‌شود. بولونیا شاید برای ستاره‌ای با آوازه زلاتان تیمی کوچک به نظر برسد ولی ساباتینی می‌گوید هر چیزی ممکن است و بولونیا از پیگیری این ایده منصرف نخواهد شد.

 

مدیر ورزشی بولونیا در این باره گفت:" ابراهیموویچ می‌خواهد به بولونیا بیاید و علتش رابطه صمیمی‌ای است که با سینیشا میهایلوویچ سرمربی ما دارد. این غیرممکن نیست و احتمال قابل توجهی دارد. ایبرا دوست دارد به میهایلوویچ کمک کند. من می‌توانم این را بگویم که ما برای انجام این انتقال هر آنچه در توان‌مان باشد انجام خواهیم داد".

 

دیدگاه‌ها