کد خبر : 1647546 | 12 آبان 1398 ساعت 14:57 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش قهرمان فرمول یک به شکست تحقیرآمیز بایرن

سباستین وتل، قهرمان چهار باره‌ی جهان و راننده آلمانی فراری در مسابقات فرمول یک، واکنش جالبی نسبت به شکست تحقیرآمیز بایرن مقابل فرانکفورت داشت.

واکنش قهرمان فرمول یک به شکست تحقیرآمیز بایرن

به گزارش "ورزش سه" بایرن مونیخ دیروز با نتیجه عجیب و تحقیرآمیز 5-1 مقابل آینتراخت فرانکفورت شکست خورد تا تیره‌روزی‌های نیکو کواچ کروات در این تیم پر افتخار ادامه داشته باشد. 


در کنفرانس خبری بعد از تایم‌گیری دیروز در گرند پری آمریکا خبرنگاری از سباستین وتل راننده‌ی آلمانی فراری که طرفدار پر و پا قرص تیم آینتراخت فرانکفورت است، راجع به برد ۵-۱ فرانکفورت برابر بایرن مونیخ و اینکه آیا با کواچ که در جایگاه سرمربی بایرن مونیخ الان تحت فشار است همدردی می‌کند یا نه، سوال می‌‌پرسد.


وتل اما با شوخ‌طبعی همیشگی خود جواب می‌دهد و خبرنگار را شرمنده می‌کند. او از خبرنگار پرسید که به نظرت ما اینجا فوتبال بازی می‌کنیم یا مسابقه می‌دهیم؟ اینقدر خسته‌کننده‌ست که تو هیچ سوالی راجع به کاری که ما اینجا انجام می‌دهیم نداری؟ فکر کنم فردا در چین باران بیاید، می‌خواهی راجع به آن هم نظر بدهم؟ والتری بوتاس راننده‌ی مرسدس و برنده‌‌ پل‌‌پوزیشن گرند پری آمریکا هم با شیطنت اضافه می‌کند که من هم شنیده‌ام در فنلاند برف می‌بارد.

 

1448599


وتل اما در ادامه می‌گوید که من طرفدار فرانکفورت هستم ولی تا قبل از تایم‌گیری از نتیجه باخبر نشدم و تا آن موقع بازی تمام شده بود. فکر می‌کنم که این نتیجه‌ی خوبی برای تیم من بود. نیکو کواچ هم مدتی عضوی از تیم فرانکفورت بود و من با او همدردی می‌کنم و امیدوارم آنها و نیکو کواچ دوباره  راه رسیدن به  پیروزی را پیدا کنند.

 

دیدگاه‌ها