کد خبر : 1647559 | 12 آبان 1398 ساعت 16:11 | 106.7K بازدید | 0 دیدگاه

برای روش کاری استقلال بازیکن زیادی نداریم

استراماچونی: پروین اسطوره ایران است اما....

سرمربی ایتالیایی استقلال می‌گوید: همانطور که گفتم ما با سه مهاجم بازی می‌کنیم و برای این روش بازیکن به اندازه کافی نداریم.

استراماچونی: پروین اسطوره ایران است اما....

به گزارش "ورزش ‌سه"،  آندرآ استراماچونی سرمربی استقلال در اولین تمرین این تیم بعد از کسب برد ارزشمند برابر تراکتور مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: پیروزی مهمی برای ما بود. مهم تر از آن ذهنیتی خوبی برای بازی در تبریز داشتیم ولی بازی بعد ما هم مقابل تیمی سخت است. با توجه به دیدگاهی که مردم در اول فصل داشتند، این تیم مردم را سورپرایز کرده است. فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کنند و مدل تیمی آن‌ها به گونه ای است که می‌توانند مشکل ساز باشند. برای نتیجه گیری باید صد در صد توان خود را بگذاریم.

 

وی در پاسخ به حرف خبرنگاری که معتقد بود بازیکنانش به دلیل کسب شش برد پیاپی با غرور مواجه می‌شوند یا خیر، گفت: این دقیقا همان چیزی است که گفتم. ما فقط در شب بازی با تراکتور خوشحال بودیم. ولی باید از فردا مثل بازی با تراکتور برای آینده آماده شویم. ما هنوز کار خاصی نکردیم و دیدار آینده حساس ترین مسابقه من از ابتدای حضور خواهد بود.

 


استراماچونی راز موفقیت تیمش در مسابقات اخیر و کسب بردهای پر گل را اینگونه بیان کرد: ما نسبت به اول فصل ذهنیت‌مان را تغییر دادیم و کم کم در حال پیشرفت هستیم. مسیر طولانی داریم و باید پیشرفت کنیم و نمی‌خواهیم اشتباهات گذشته تکرار شود.


سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا از وضعیت مهاجمان تیمش رضایت دارد یا خیر و همچنین درباره عملکرد شیخ دیاباته در بازی با تراکتور، گفت: متأسفانه دیاباته آسان‌ترین فرصت را در این بازی از دست داد، ولی مظاهری هم عکس‌العمل خیلی خوبی از خود نشان داد. همانطور که گفتم ما با سه مهاجم بازی می‌کنیم و برای این روش بازیکن به اندازه کافی نداریم. در ابتدای فصل یک مشکلاتی داشتیم. الان هم با نبود داریوش شجاعیان و محسن کریمی امیدواریم مشکلات زیادی تا آخر فصل نداشته باشیم، چون خیلی سخت است با این شرایط و سیستمی که ما کار می‌کنیم.

 


استراماچونی در واکنش به طرح این موضوع که همچنان مشکلاتی در خط دفاع استقلال دیده می‌شود، گفت: بله، این مشکل وجود دارد و ما در حال کار روی این مسئله هستیم. راهکارهایی هم داریم که بین خودمان می‌ماند.


علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس در صحبت‌های خود از شما تمجید کرده است. سرمربی استقلال درباره طرح این مسئله گفت: من به تمام اسطوره‌ها احترام می‌گذارم، ولی ایشان علاوه بر اسطوره پرسپولیس، اسطوره ایران هم هستند. ممنون او هستم. ما در مسیری که حرکت می‌کنیم قطعاً از ما تعریف خواهد شد و نقد هم خواهیم شنید، اما نباید این صحبت‌ها روی ما تأثیر زیادی بگذارد.

دیدگاه‌ها