کد خبر : 1647571 | 12 آبان 1398 ساعت 16:47 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

کومان: سرمربیگری بارسا؟ تا بعد از یورو نمی توانم

رونالد کومان، سرمربی هلند، عنوان کرد که تا بعد از یورو 2020 نمی تواند هدایت بارسلونا را قبول کند.

کومان: سرمربیگری بارسا؟ تا بعد از یورو نمی توانم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا طی هفته های اخیر عملکرد پر نوسانی را ارائه کرده است. طرفداران این تیم دل خوشی از ارنستو والورده ندارند و مایل هستند که یک مربی دیگر هدایت تیمشان را بر عهده بگیرد. 

 

ماه گذشته رئیس فدراسیون فوتبال هلند اعلام کرد که بندی در قرارداد کومان وجود دارد که او در صورت پیشنهاد بارسلونا می تواند قراردادش با هلند را به شکل یک طرفه فسخ کند؛ همین موضوع طی هفته های اخیر باعث شده که شایعات زیادی درباره حضور کومان روی نیمکت بارسلونا مطرح شود. کومان اما در جدیدترین مصاحبه اش درباره این موضوع صحبت کرده است. او گفت:" اعلام این موضوع از سوی رئیس فدراسیون باعث بدشانسی من شد. بهتر بگویم، نباید این اتفاق رخ می داد چرا که ما در این باره صحبت کرده بودیم. تن دادن و دامن زدن به یک شایعه کار خیلی خوبی نیست.

 

1432642

 

کومان در ادامه گفت: " من نمی توانم هلند را ترک کنم. بند مربوط به بارسلونا تنها بعد از مسابقات یورو 2020 فعال خواهد شد. احتمال دارد که پس از یورو با توجه به نتایج شکل گرفته، فدراسیون نخواهد با من ادامه دهد. البته من هم شانس پیوستن به یک تیم دیگر را خواهم داشت. اما این موضوع را بگویم که تیم ملی هلند را با انگیزه هدایت یک تیم دیگر هرگز ترک نخواهم کرد. بارها گفته ام که بارسلونا باشگاه رویایی من بوده اما فعلا تنها روی یورو 2020 و تیم ملی هلند تمرکز کرده ام."

دیدگاه‌ها