کد خبر : 1647583 | 12 آبان 1398 ساعت 17:47 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی سابق یووه اصلی ترین گزینه جانشینی کواچ

به نظر می رسد که ماسیمیلیانو الگری اصلی ترین گزینه مدیران بایرن مونیخ در صورت برکناری نیکو کواچ باشد.

سرمربی سابق یووه اصلی ترین گزینه جانشینی کواچ

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیروز با نتیجه تحقیر آمیز 5-1 مقابل آینتراخت فرانکفورت شکست خورد تا به رده چهارم جدول بوندسلیگا سقوط کند. بایرن حالا چهار امتیاز با تیم صدرنشین یعنی مونشن گلادباخ فاصله دارد. باواریایی ها در هفت سال اخیر 7 بار قهرمان بوندسلیگا شده اند و عدم قهرمانی در این فصل ناکامی بزرگی برای این تیم همیشه قهرمان به حساب خواهد آمد. 

 

شکست سنگین بایرن در روز شنبه باعث شده که آینده سرمربی این تیم یعنی نیکو کواچ به خطر بیفتد. این شکست در حالی برای بایرن رقم خورد که آن ها در 10 دقیقه ابتدایی با اخراج بازیکن خود رو به رو شده بودند و همین موضوع کار را برای کواچ و تیمش دشوار کرده بود.

 

1447673

 

با وجود همه این ها به نظر می رسد که بایرن به فکر جایگزینی برای کواچ باشد. نشریه کوریره دلو اسپورت امروز گزارشی در این باره کار کرد. این نشریه از ماسیمیلیانو آلگری به عنوان گزینه جدی جانشینی نیکو کواچ یاد کرده است. آلگری ایتالیایی پیش از این هدایت یوونتوس را بر عهده داشت و با این تیم دو بار به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راه یافته بود. الگری همچنین در زمان حضورش در یووه این تیم را به یک تیم بی رقیب در سری آ تبدیل کرده بود.

دیدگاه‌ها