کد خبر : 1647587 | 12 آبان 1398 ساعت 18:10 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

یکی از پنج تیم برتر جهان هستیم

هاشم‌پور: به امارات آمدیم تا فینالیست شویم

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تاکید کرد: "سطح مسابقات بین قاره‌ای مانند بازی‌های جهانی ساحلی بسیار بالا است."

به گزارش"ورزش سه" و به گزارش فدراسیون فوتبال، عباس هاشم‌پور سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: "حدود یک ماه پیش موفق به کسب مدال برنز بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی در قطر شدیم. پس‌ از آن برخی از بازیکنان به استراحت پرداختند و تعداد زیادی از ملی‌پوشان در قالب تیم‌های باشگاهی در تورنمنت‌ باشگاهی در ترکیه حاضر شدند.


سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی که درحال حاضر برای حضور در رقابت های بین قاره ای به امارات رفته در ادامه گفت:" بی تردید کارمان سخت است، چراکه تیم‌ مکزیک سابقه خوبی در فوتبال ساحلی جهان دارد و همیشه در جام‌جهانی حضور پیدا می‌کند و تیم مصر با اینکه از نظر فنی در سطح پایین‌تری نسبت به بازیکنانمان قرار دارد، اما از نظر بدنی بسیار خوب و فوق‌العاده سخت‌کوش هستند."


او ادامه داد: تیم روسیه هم که همواره از تیم‌های برتر جهان است و در هر دو بخش بدنی و تاکتیکی نقاط قوت زیادی دارند. اما همه تلاش ما کسب بهترین نتایج از هر مسابقه است. هدف ما رسیدن به فینال است و برای این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. علاوه بر قدرت زیادی که به عنوان یکی‌ از پنج تیم برتر جهان داریم، غیرت ایرانی بازیکنانم همیشه باعث می‌شود تا در شرایط سخت، اتفاقات بزرگی را رقم‌ بزنند."

 

1448755

دیدگاه‌ها