کد خبر : 1647589 | 12 آبان 1398 ساعت 18:13 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن گرفتن در این فصل سخت است؛

نکونام: بازی ما با پرسپولیس 6 امتیازی است

سرمربی تیم فولاد خوزستان تاکید کرد جدال فردای تیمش با پرسپولیس یک دیدار شش امتیازی به حساب می آید.

نکونام: بازی ما با پرسپولیس 6 امتیازی است

به گزارش "ورزش سه"، فردا اولین بازی هفته دهم لیگ برتر بین تیم های فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه فولاد آره نا برگزار می شود. جواد نکونام عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس شرکت کرد و پاسخگوی خبرنگاران شد. صحبت های نکونام در این نشست به شرح زیر است:


نشان داده ایم که تیم خوبی هستیم

 

با توجه به شرایطی که دو تیم در جدول دارند، بازی حساسی است . سه امتیاز بازی می تواند دو تیم را از هم جدا کند و برنده را به بالای جدول برساند. مقابل تیمی بازی داریم که بازیکنان خوبی دارد و نفرات ملی پوش خوب دارد. با توجه به قهرمانی هایی که به دست آورده اند، سعی می کنند این روندشان ادامه داشته باشد و بتوانند به موفقیت برسند. تیم ما هم نشان داده که می تواند فوتبال خوبی به نمایش بگذارد و امتیازهای مدنظر و نتایج دلخواه را به دست آورد. انشاالله بتوانیم فردا به موفقیت برسیم. نکته مهم، حفظ تمرکز و آرامش ما برای بازی فردا است.


در این فصل بازیکن گرفتن سخت است

 

بازیکن در این فصل گرفتن یک مقدار سخت است چون بازیکنان در باشگاه هایشان مشغول کار هستند و برای همین سخت است. باید یا بازیکن آزاد بگیریم یا بازیکنی که لیگش در حال حاضر تمام شده باشد. اما حدود دو هفته است که با توجه به روابطمان شروع به کار و ارتباط با دیگر باشگاه ها کرده ایم و قطعا برای نیم فصل برای خط جلو بازیکن می‌گیریم. خدا را شکر تیم ما همه سالم و آماده هستند. انشاالله بتوانیم فردا یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.

 

فردا یک بازی 6 امتیازی داریم

 

این بازی حذفی نیست و در لیگ شما تلاش می کنید که در مسیر خود پیش بروید تا به موفقیت برسید. این هم یک بازی 6 امتیازی است و هر کس ببرد، می تواند با سه امتیاز خودش را از تیم مقابل جدا کند و به بالای جدول برسد. این برای ما خیلی مهم است و دنبال این هستیم که یک بازی خوب به نمایش بگذاریم تلاش می کنیم که این مسیر و راه را هر روز بهتر طی کنیم.

 

آذری از وقتی آمده پای کار تیم بوده

 

اینکه تیم ما خوب کار می کند، تلاش بازیکنان و کادر فنی است. تلاش می کنیم که تیم شرایط خوبی داشته باشد. خود آقای آذری هم از زمانی که روی کار آمده اند، در این راستا تلاش کرده اند و هر روز پای کار و تمرینات هستند. چیزی که برایمان مهم است، این است که فردا بازی خوبی انجام دهیم.


خورشیدی یکی از داوران خوب فوتبال ایران است

 

به بازیکنان هم می گوییم که داوران همیشه برای ما قابل احترام هستند. آقای خورشیدی هم یکی از داوران باتجربه، خوب و امتحان پس داده فوتبال کشور است. امیدوارم فردا یک قضاوت خیلی خوب داشته باشند و ما هم بدون دغدغه انشاالله بتوانیم کار فنی را انجام دهیم.


درخواست از هواداران؛ همان همیشگی

 

همیشه هواداران کنار ما بوده اند و تا دقیقه 90 تشویقمان کرده اند. با حمایت هواداران و تحت فشار دادن تیم حریف توانسته ایم مقابل نساجی در دقایق آخر به گل برسیم و بازی را ببریم. برای رسیدن به موفقیت، برای ما خیلی مهم است که هواداران کنارمان باشند و خواهشی که از آنها دارم، فقط حمایت از تیم و روحیه دادن به بازیکنان است تا بتوانیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم و بازیکنان را با انگیزه بالا در زمین داشته باشیم که با توجه به نکات فنی حرکت رو به جلو را در کنار هم داشته باشیم.

دیدگاه‌ها