کد خبر : 1647593 | 12 آبان 1398 ساعت 18:36 | 72.5K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور با گلزنی معذرت‌خواهی می‌کند

کالدرون: سومین تیم پر هوادار جهان هستیم

گابریل کالدرون در اظهار نظر جالبی گفت: وظیفه من این است که کمک کنم باشگاه بهتر شود. این وظیفه بزرگی است چون باشگاه از حیث تعداد هواداران در رده سوم جهان قرار دارد.

کالدرون: سومین تیم پر هوادار جهان هستیم

به گزارش "ورزش ‌سه"،  گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با فولاد گفت: مطمئنا بازی برابری با فولاد خواهیم داشت. این دیدار برای هر دو تیم سخت است و هر دو برای پیروزی وارد زمین می‌شوند.

 

وی درباره نقاط قوت و ضعف فولاد و هدف تیمش در این دیدار گفت: باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس نیاز دارد که همه بازی‌ها را ببرد. مسلما تیم حریف را بررسی کرده‌ایم. آنها یک باخت دارند. تیم خوب و منسجمی هستند و خوب کار کرده‌اند.

 

سرمربی پرسپولیس درباره از دست رفتن پنالتی تیمش برابر ماشین سازی توسط علی علیپور و فشار زیاد هواداران روی این بازیکن گفت: علیپور مثل بقیه بازیکنان، حرفه‌ای است. او مسئولیت این پنالتی را بر عهده گرفت ولی با روش زدن این پنالتی موافق نبودیم. او بازیکن مهمی برای ماست. در این شرایط از او حمایت می‌کنم چون می‌خواهد با گلزنی به نحوی معذرت‌خواهی کند. این کاری است که باید انجام دهد و امیدوارم فردا از پس آن برآید. او شور و شوق زیادی برای گلزنی دارد و با شخصیت است و می‌خواهد همیشه برنده باشد.

 

کالدرون درباره عملکرد داوران و داور بازی فردا نیز گفت: در مجموع، داوران ایرانی در سطح بین‌المللی مطرح هستند و ایران توانسته داوران خوبی را معرفی کند. در این لیگ هم به جز چند اشتباه فاحش، قضاوت داوران خوب بوده است.

 

وی درباره عقب افتادن حقوقش از سوی باشگاه پرسپولیس هم گفت: این خبر مربوط به چندین روز قبل است. منتظریم این مشکل حل شود.

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که با توجه به امکانات باشگاه تا چه حد به اهداف خود رسیده است، گفت: همیشه چیزهایی هست که می‌توانیم آن ها را بهتر کنیم اما در مجموع از باشگاه و هواداران راضی هستم. وظیفه من این است که کمک کنم باشگاه بهتر شود. این وظیفه بزرگی است چون باشگاه از حیث تعداد هواداران در رده سوم جهان قرار دارد. مدیر باشگاه، بازیکنان و مربی باید در سطح توقع تماشاگران باشند و کار کنند.

 

سپس کالدرون درباره برنامه مسابقات لیگ برتر و نقش سازمان لیگ گفت: همیشه می‌توان خیلی از کارها را بهتر انجام داد. به هر حال با توجه به تقویم فیفا، برخی از بازی‌ها در فاصله کوتاه‌تری برگزار می‌شوند. از طرفی تیم ملی نیاز به زمان کافی دارد تا آماده شود. اگر بتوانیم هر پنج روز یک بازی کنیم، خوشحال و راضی خواهیم بود. الان در این شرایط هر دو تیم برابر هستیم.


علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در پایان در خصوص حرف کالدرون مبنی بر اینکه پرسپولیس از حیث هوادار، سومین تیم جهان است، گفت: کالدرون قبلا هم گفته که پرسپولیس به لحاظ حمایت هوادارانش از این تیم در رده سوم قرار دارد.

دیدگاه‌ها