کد خبر : 1647607 | 12 آبان 1398 ساعت 19:28 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم بایرن مونیخ در مورد سرنوشت نیکو کوواچ

بایرن مونیخ فعلا برنامه ای برای برکناری نیکو کوواچ، سرمربی جوان و کروات خود ندارد.

تصمیم بایرن مونیخ در مورد سرنوشت نیکو کوواچ

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای نیکو کوواچ در رختکن بایرن مونیخ مساعد نیست و نتایج چند هفته اخیر باواریایی ها باعث شده احتمال اخراج او بیش از همیشه شود. بایرن مونیخ دیروز با نتیجه عجیب 1-5 مقابل فرانکفورت مغلوب شد و اخباری در مورد احتمال اخراج این سرمربی کروات در ساعات اخیر منتشر شده است.

 

1447906

 

اما نشریه بیلد ساعتی قبل مدعی شد مدیران بایرن مونیخ فعلا قصد دارند در مورد نیکو کوواچ صبر کرده و حداقل دو بازی دیگر به وی فرصت بدهند. بایرن این هفته در لیگ قهرمانان اروپا در خانه خود پذیرای المپیاکوس خواهد بود. رقیب یونانی در بازی رفت علیرغم شکست در خانه شرایط را برای بایرن دشوار ساخته بود و بازی آسانی در انتظار نیکو کوواچ و تیمش نخواهد بود.

 

اما بایرن مونیخ هفته آینده در دیداری دشوار و سرنوشت ساز در بوندسلیگا به مصاف رقیب سنتی خود دورتموند خواهد رفت و نتیجه این دو دیدار، سرنوشت نیکو کوواچ را مشخص خواهد کرد. در صورت کسب موفقیت، این سرمربی کروات به کار خود ادامه خواهد داد و در غیر اینصورت اخراج در انتظار نیکو کوواچ خواهد بود.

 

امروز اخباری در مورد تمایل بایرن مونیخ به همکاری با مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی و سابق یوونتوس منتشر شده و به نظر می رسد در صورت جدایی نیکو کوواچ، آلگری به عنوان جانشین وی انتخاب خواهد شد.

دیدگاه‌ها