کد خبر : 1647651 | 12 آبان 1398 ساعت 23:01 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش شبکه TZ از وضعیت بحرانی رختکن بایرن مونیخ

شرایط در بایرن مونیخ مساعد نیست و هر روز اخبار عجیبی از رختکن مخابره می شود.

گزارش شبکه TZ از وضعیت بحرانی رختکن بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیروز در دیداری عجیب با پنج گل مقابل فرانکفورت مغلوب شد تا شایعات در مورد احتمال اخراج نیکو کوواچ از این تیم به اوج برسد. اگرچه امروز نشریه بیلد خبر از ماندن سرمربی کروات برای حداقل دو هفته دیگر داد، اما شبکه TZ در گزارشی مدعی شد شرایط خوبی در رختکن باواریایی ها حاکم نیست.

 

1448831

 

بازیکنان رابطه چندان خوبی با سرمربی کروات ندارند و طبق ادعای این منبع، حتی تیاگو، هافبک اسپانیایی و بازیکن مورد علاقه نیکو کوواچ نیز از او فاصله گرفته است و این مسئله را از هم تیمی های خود پنهان نمی کند. جو درون تیم کاملا علیه کوواچ است و این شرایط، فضا را برای ادامه فعالیت او دشوار کرده است.

 

همچنین بحران توماس مولر در بایرن مونیخ حل نشده است. دیروز و پیش از دیدار مقابل فرانفکورت، نیکو کوواچ قصد داشت به این مهاجم باتجربه آلمانی در ترکیب اصلی فرصت بدهد، اما رفتار توام با بیخیالی و چرخ زدن توماس مولر هنگام گرم کردن دیگر بازیکنان، سرمربی کروات را از تصمیم خود منصرف ساخته و مولر از ترکیب خارج شده است.

 

می توان شرایط فعلی رختکن بایرن مونیخ در حال حاضر را با روزهای پایانی حضور کارلو آنچلوتی در این تیم مقایسه کرد. بازیکنان علاقه چندانی به ادامه فعالیت زیر نظر نیکو کوواچ ندارند و به نظر می رسد دوران او رو به پایان است.

دیدگاه‌ها