کد خبر : 1647657 | 12 آبان 1398 ساعت 23:48 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

پولیسیچ: می خواهیم به صدر جدول نزدیک شویم

کریستن پولیسیچ، ستاره جوان چلسی از شرایط خود در این تیم ابراز رضایت کرد

پولیسیچ: می خواهیم به صدر جدول نزدیک شویم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن هفته های دشوار ابتدایی و نیمکت نشینی های متوالی، حالا کریستن پولیسیچ تبدیل به یکی از بازیکنان مهم و ارزشمند ترکیب آبی های لندن شده و در این هفته ها عملکرد درخشانی ارائه داده است. ستاره آمریکایی از حضور در رختکن چلسی خوشحال بوده و می خواهد ثابت کند لایق حضور در ترکیب ثابت این تیم است.

 

1446591

 

کریستن پولیسیچ گفت: "بازی کردن کنار این بازیکنان بسیار سرگرم کننده بوده و آنها باعث شده اند شرایط برای من آسان تر شود. چلسی گروه بازیکنان نزدیکی را در اختیار دارد و این بازیکنان خیلی به من کمک می کنند.

 

من احساس اعتماد به نفس داشته و به عنوان بخشی از این تیم احساس خوبی می کنم، اما تلاش فراوان نباید متوقف شود. من باید به کار خود ادامه دهم و در حال یادگیری بیشتر از این شرایط هستم. من می خواهم هر هفته ثابت کنم که باید در ترکیب ثابت باشم. قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر لیگ هدف ماست. ما یک باشگاه بزرگ هستیم و باید تا آنجا که می توانیم به صدر نزدیک شده و برای این هدف مبارزه کنیم.

 

پیروزی برابر واتفورد؟ ده دقیقه آخر خیلی طولانی گذشت. عملکرد کپا باورنکردنی بود و وقتی بیشتر از همیشه به او احتیاج داشتیم، وی خودش را نشان داد و حالا همه ما خوشحال هستیم."

دیدگاه‌ها