کد خبر : 1647667 | 13 آبان 1398 ساعت 08:23 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه درخشش ایرانی‌ها در شارلروا؛

قلی‌زاده ساخت، کاوه دوباره گل زد

شارلروا در شب گلزنی مهاجم ایرانی خود به تساوی برابر مچلن دست یافت.

قلی‌زاده ساخت، کاوه دوباره گل زد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته چهاردهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که همانند سه دیدار اخیرش علی قلی‌زاده و کاوه رضایی را به طور همزمان در ترکیب داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه شب مقابل تیم رده چهارمی مچلن قرار گرفت.

 

علی قلی‌زاده که با حرکات تکنیکی و سرعتی خود طی هفته‌های اخیر روی دو گل شارلروا تاثیر گذاشته، دو پاس گل داده و یک گل به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۱۱ بازی برابر مچلن نفوذ تند و تیزی از میانه زمین انجام داد تا پایه‌گذار یک گل دیگر شود.

 

1448867

 

قلی‌زاده بعد از نفوذی که تا نزدیکی محوطه جریمه شارلروا انجام داد، توپ را به ماسیمو برونو رساند تا او پاس در عرضی به کاوه رضایی بدهد و این مهاجم ایرانی با شوت زمینی دقیق گل اول شارلروا برابر مچلن را بزند.

 

گل کاوه تا پایان نیمه اول پابرجا نماند و مچلن و شارلروا به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند که این نتیجه تا پایان مسابقه تغییری نکرد تا هر دو تیم صاحب یک امتیاز شوند و یاران قلی‌زاده و رضایی با حفظ روند شکست‌ناپذیری برای چهارمین بازی پیاپی، ۲۲ امتیازی شوند و به رده ششم جدول ژوپیر لیگ بلژیک صعود کنند.

 

1448868

 

کاوه رضایی که روزهای خوبی در کلوب بروژ سپری نکرده بود، به مرور زمان به دوران درخشان خود در شارلروا نزدیک شده و برابر مچلن توانست برای دومین بازی پیاپی گلزنی کند و علی قلی‌زاده نیز همچنان روی گل‌های تیمش تاثیرگذار است.

 

1448869

دیدگاه‌ها