کد خبر : 1647685 | 13 آبان 1398 ساعت 10:26 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

کره با ستاره‌های تاتنهام و السد مقابل برزیل

سرمربی پرتغالی فهرست نفرات خود برای بازی با لبنان در مقدماتی جام جهانی 2022 همین طور بازی دوستانه با برزیل را اعلام کرد.

کره با ستاره‌های تاتنهام و السد مقابل برزیل

به گزارش "ورزش سه"، کره جنوبی در فیفادی آبان ماه ابتدا در آخرین بازی مرحله رفت مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به مصاف لبنان می رود و سپس در روز استراحت خود در این رقابت ها میزبان برزیل در جدالی دوستانه و تدارکاتی خواهد بود.


در فاصله دو هفته تا این بازی ها پائولو بنتو سرمربی پرتغالی فهرست نفرات مد نظر خود برای این دو بازی را اعلام کرد که نکته جالب توجه حضور ستاره های تاتنهام انگلیس و السد قطر در این فهرست است. سون هیونگ مین کاپیتان اول کره جنوبی و ستاره جنجالی بازی شب گذشته با اورتون که با خطای وحشتناک خود روی پای آندره گومز هموطن سرمربی کره را با مصدومیت شدید روانه بیمارستان کرد در کنار نام تائه هی ستاره السد از جمله دعوت شده های سرشناس برای بازی با لبنان و برزیل هستند.


فهرست نفرات دعوت شده از سوی سرمربی پرتغالی کره جنوبی به این شرح است؛


دروازه بان


کیم سونگ کیو(اولسان کره) چون هیون وو(دائجو کره) کو سونگ یون(کانسادول ساپورو)

 

مدافعان


کیم یانگ کوون(گامبا اوساکا) کیم مین جائه(گویان پکن) پارک جی سو(گوانگ ژو اوگرانده) هونگ چول(سوون سامسونگ) کیم جین سو(چونبوک موتورز) کوون کیونگ(چونبوک موتورز) کیم مون هوان(بوسان)

 

هافبک ها


جونگ وو یونگ(السد قطر) این بوم هووانگ(ونکوور کانادا) جو سئو جونگ(اف سی سئول) لی جائه سونگ(هولستن) سون هیونگ مین(تاتنهام انگلیس) کووان چانگ هون(فرایبورگ)هووانگ هی چان(چونبوک موتورز) وال تانگ (سالزبورگ) نام تائه هی(السد قطر)

 

مهاجمان


هوانگ ایوو کی (بوردو فرانسه) کیم شین ووک (شانگهای چین)

دیدگاه‌ها