کد خبر : 1647701 | 13 آبان 1398 ساعت 10:51 | 185.9K بازدید | 0 دیدگاه

شب دراماتیک ستاره کره‌ای در گودیسون پارک

حیرت زده و گریان؛ عاقبت تکل خطرناک سون

بازی دیشب تاتنهام و اورتون در لیگ برتر با دراماتیک‌ترین صحنه‌ها و اتفاقات فصل همراه بود، اتفاقاتی که سون هیونگ مین در محور آنها قرار داشت.

حیرت زده و گریان؛ عاقبت تکل خطرناک سون

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیشب در هفته یازدهم لیگ برتر مهمان اورتون بود و شاگردان پوچتینو که در هفته‌های اخیر وضعیت بغرنجی داشته و در رتبه‌های پایین جدول به سر می‌برند قصد داشتند از این بازی هر طور شده با سه امتیاز به خانه برگشته و روندی صعودی را استارت بزنند.

 

اما دیشب در گودیسون پارک، اوضاع بر وفق مراد تاتنهامی‌ها پیش نرفت. آنها که با گل دله آلی در دقیقه 63 از حریف پیش افتاده بودند در حالیکه کمی بیش از ده دقیقه به پایان وقت قانونی بازی باقی مانده بود با حرکتی که سون هیونگ مین ستاره کره‌ای شان انجام داد باعث بوجود آمدن دراماتیک ترین صحنه‌های فصل جاری شدند.

 

1448915

 

سون در حاشیه زمین با تکلی بسیار خطرناک، آندره گومس بازیکن پرتغالی اورتون را سرنگون کرد تا او در ادامه به سرژ اوریه دیگر بازیکن تاتنهام برخورد کرده و از ناحیه قوزک پا به شدت آسیب ببیند. درحالیکه گومس با حالتی عجیب و غریب روی زمین از درد به خود می‌پیچید، سون که از دیدن این صحنه منقلب شده بود با حالتی متحیر و با چشمهای گرد شده دستهای خود را روی سرش گذاشته بود و حتی در ادامه می‌شد قطرات اشک را در چشمهای او دید.

 

دله آلی همبازی سون و زننده گل تاتنهام در این بازی در انتهای مسابقه درباره آنچه بر سون گذشت به خبرنگاران گفت:" در پایان بازی وقتی وارد رختکن شدیم دیدیم سون واقعا شوکه شده. او نمی‌توانست سرش را بالا بیاورد و به شدت گریه می‌کرد. ولی اتفاقی که افتاد تقصیر سون نبود. ولی سون فقط گریه می‌کرد و گوشش به حرف کسی بدهکار نبود".

 

1448913

 

آلی در ادامه توضیحاتش درباره آنچه در آن صحنه اتفاق افتاده گفت:" اگر آن صحنه را دیده باشید، مصدومیتی که برای گومس اتفاق افتاد واقعا بدبیاری بود. ما همه برای او متاسفیم ولی خب فوتبال همین است".

 

پوچتینو، سرمربی تاتنهام هم در پایان بازی درباره صحنه دراماتیک خطای سون و اخراج او از بازی گفت:" سون به هیچ وجه قصد این را نداشت که بازیکن حریف را با یک تکل بد مصدوم کند".

 

پوچتینو در ادامه صحبتهایش فاش کرد که کاپیتان اورتون و چند نفر از بازیکنان این تیم در پایان بازی به رختکن تاتنهام رفته و سعی کرده‌اند سون را آرام کنند. در جریان بازی هم زمانی که سون شوکه شده و با چشمهای حیرت زده در حال گریه کردن بود بعضی از بازیکنان اورتون از جمله جردن پیکفورد دروازه‌بان این تیم سعی در آرام کردن او داشتند.

 

1448914

 

پوچتینو در این باره گفت:" می‌خواهم از کاپیتان اورتون کلمن و بازیکنان این تیم تشکر کنم. آنها به رختکن ما آمدند و سعی کردند سون را آرام کنند. او بعد از این خیلی آرام‌تر شد".

 

مارکو سیلوا، سرمربی اورتون هم  در پاسخ به خبرنگاران درباره این اتفاق گفت:" من سون هیونگ مین را شخصا نمی‌شناسم ولی او بازیکن خوبی است. سون در رختکن تاتنهام وضع خیلی بدی داشته چون دلش نمی‌خواسته باعث مصدومیت شدید بازیکن ما بشود".

 

دیدگاه‌ها