کد خبر : 1647738 | 13 آبان 1398 ساعت 13:08 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

عسکری: تارتار مثل برادر کنار من بوده است

عباس عسکری مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان می گوید در بازی با فولاد، حق تیمشان برد بوده اما اشتباهات داوری مانع از کسب سه امتیاز شده است.

عسکری: تارتار مثل برادر کنار من بوده است

به گزارش "ورزش سه"، عباس عسکری مهاجم تیم فوتبال نفت که رباط صلیبی اش در بازی با استقلال روی خطای مهدی قائدی پاره شد، چندی قبل زیر نظر دکتر کیهانی پایش را جراحی کرد و احتمالا بتواند در اوایل سال آینده به میادین بازگردد.

 

وی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره وضعیت اش گفت: خدارا شکر یک عمل خیلی خوب داشته ام و شرایط رو به بهبود است و اکنون نزد دکتر صادق نوروزی و دکتر احمدی در اهواز مراحل اولیه بعد از عمل را انجام می‌دهم و سپس با آقای سامی جمالی تمرینات بعدی را پشت سر خواهم گذاشت تا برای فصل آینده آماده شوم.

 

عسکری در ادامه نیز گفت: از آقای تارتار ممنونم که به مانند برادر بزرگتر همیشه جویای حال من بوده اند و به من روحیه دادند، امیدوارم که همینگونه با قدرت به جلو برویم و نام مسجدسلیمان و خوزستان را بالا نگه داریم. از دیگر بازیکنان تیم و همچنین اعضای هیات مدیره و سرپرست نفت نیز سپاسگزارم که همواره به من لطف داشته اند، هواداران خوب نفت که برای من تا ابد تکرار نشدنی هستند نیز همیشه و همه حال در کنارم بوده اند و ممنونشان هستم.

 

مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان درباره بازی با فولاد و سپس این هفته با نساجی گفت: در بازی با فولاد حق ما برد بود، داور دو گل مارا مردود کرد، امیدوارم که اشتباهات داوری به حداقل برسد، بازی سختی برابر نساجی خواهیم داشت اما قطعا تیم ما تنها سه امتیاز را می خواهد.

دیدگاه‌ها