کد خبر : 1647742 | 13 آبان 1398 ساعت 13:18 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

او به حرف هیچکس گوش نمی داد؛

عمر السومه: بازیکنان الاهلی می‌خواستند برانکو برود

ستاره سوریه ای تیم الاهلی عربستان جدیدا صحبت هایی درباره دوران حضور برانکو ایوانکوویچ در این تیم و اختلافات و ماجراهای حاشیه ای کرده است.

عمر السومه: بازیکنان الاهلی می‌خواستند برانکو برود

به گزارش ورزش سه، عمر السومه مهاجم سرشناس سوریه ای تیم فوتبال الاهلی عربستان مصاحبه ای مفصل با رسانه های عربی انجام داده است. او در بخشی از صحبت های خود به موضوع حضور برانکو ایوانکوویچ در الاهلی و جدایی این مربی از جمع سبزپوشان پرداخته است.

 

عمر السومه درباره برانکو گفت: برانکو یک اشتباه در دیدار ما با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا مرتکب شد که باعث شکست 4 گله ما در خانه شد. من بعد از مشاجره مفصلی با او قبل از مسابقه گفتم که اگر صلاح بداند، حاضر هستم روی نیمکت بنشینم.

 

این مهاجم سوریه ای ادامه داد: برانکو مربی ای بود که حرف هیچکس را گوش نمی داد. او از بازیکنان در جاهای غیر تخصصی شان استفاده می کرد. من قبل از دیدار آسیایی با برانکو ملاقات داشتم و از او خواستم که من و جانینی را همزمان بازی ندهد. زمانی که ما به ریاض رسیدیم، برانکو به من گفت که به نظر می رسد آماده بازی نیستی. ما با برانکو بازی برگشت آسیا را بردیم اما از لیگ قهرمانان حذف شدیم.

 

او افزود: قبل از دیدار ما با العداله، برانکو به من گفت که تو را بازی نمی دهم تا بقیه بازیکنان عصبانی نشوند. او دنیل الکسیچ، بازیکن صربستانی تیم را به ما بازیکنان و همه هواداران تحمیل کرد. برانکو بد نبود، اما با همه دشمنی داشت. روش کاری او متناسب با الاهلی نبود. نکته ای هم که شاید برای همگان مخفی ماند، این بود که تمام بازیکنان الاهلی می خواستند برانکو برود.

دیدگاه‌ها