کد خبر : 1647749 | 13 آبان 1398 ساعت 14:18 | 47.2K بازدید | 0 دیدگاه

دتمار هامان:

کوتینیو؟ او به کار بایرن هم نمی آید

ستاره سابق بایرن مونیخ و لیورپول معتقد است که خرید کوتینیو حتی به صورت قرضی کار اشتباهی از سوی بایرن مونیخ بوده است.

کوتینیو؟ او به کار بایرن هم نمی آید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روزهایی بحرانی را پشت سر می گذارد. پس از شکست 5-1 برابر فرانکفورت، نیکو کوواچ سرمربی این تیم از کار برکنار شد و اوضاع اصلا مطابق میل سران باشگاه سپری نمی شود.

 

 

1436392

 

 

خریدهای جدید به خصوص کوتینیو هم چاره ساز نبوده اند و بایرن مونیخ در پایین ترین سطح خود در سال های اخیر به سر می برد. مونیخی ها در آخرین روزهای نقل و انتقالات بود که فیلیپه کوتینیو را با قراردادی قرضی و بند خرید دائمی 120 میلیون یورویی جذب کردند ولی ستاره برزیلی جز یکی دو بازی خوب، دیگر نتوانسته پاسخگوی توقعات باشد. او در بازی برابر فرانکفورت از دقیقه 57 و در حالی که بازی 4-1 به سود میزبان در جریان بود، جای خود را به کومان داد.

 

 

1448977

 

 

دتمار هامان که چندی پیش گفته بود کوتینیو در بایرن مثل یک غریبه است، در واکنش به نمایش ضعیف این بازیکن برابر فرانکفورت به اسکای اسپورتس گفت:« کوتینیو برابر فرانکفورت نامرئی بود و انگار اصلا در زمین حضور نداشت. او روز به روز بیشتر ثابت می کند که به کار بایرن هم نمی آید و خریدش کار اشتباهی بوده است. چیزی که بیشتر من را اذیت می کند، بی احتیاطی های او در زمین است. او برخی مواقع بیش از حد بی پروا بازی می کند و وقتی توپ را از دست می دهد، آنقدر عصبی می شود که ممکن است روی عملکرد او تا پایان بازی هم تاثیرگذار باشد.»

 

 

 

دیدگاه‌ها